ÕnnelikÕnnelikÕnnelik! :)

Eile õhtu/öö/hommik olid kõige paremad üldse! Jah, me olime Temaga koos ... Ja see oli lihtsalt ülekõige! Temast paremat ikka ei ole. Tema puudutused, huuled, silmad, hääl - need kõik lihtsalt muudavad mind kõige õnnelikumaks inimeseks maailmas! Ja see teadmine, et Ta siiski igatseb ja vajab mind, seda tunnet ma lihtsalt ei oska kirjeldada. Mis siis, et oli asju, mida ma ehk mitte iial poleks teada tahtnud, see siiski ei suutnud varjutada seda õnne, mis oli siis, kui Ta mind suudles, hoidis, tundis ... See tunne, et ma magan Tema kaisus, Tema käsi ümber minu, see on lihtsalt ülim! Tead Kallis, kuidas ma lihtsalt armastan Sind, tingimusteta! Sa oled parim, mis on juhtund minuga, annad jõudu elada! Ja kuigi olen olnud Sinust eemal kõigest paar tundi, igatsen Sind juba meeletult! Tahan Sind jälle tunda ... Oled minu narkootikum, millest ma ei taha ega suuda iial loobuda :) Sa oled minu Ingel, armastan!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers