Neljapäev.

Ja hakkabki läbi saama 2 nädalat, ehk just kui pool ajast. Võiks ju olla, et kui ka teine pool läbi saab, siis on kõik jälle endine. Aga seda ma tean, et pärast sellist juhtunut ei saa mitte miski enam endine olema, isegi mitte siis kui ta tagasi tuleb :( Ja sellest on lihtsalt tõsiselt kahju... Ja siiani ei saa ma aru, miks ta seda tegi. Miks ta rikkus kõik ilusa ära. Kõik tundus just hästi minevat. Ma oleks teda ehk mõistnud siis, kui ta oleks sed teinud sel ajal kui tal noorteaeg sõjaväes oli. Siis oli asi halb. siis me ainult tülitsesime. Aga nüüd oli ju kõik hea. Ok, kõik ei saagi hea olla, ideaalseid suhteid pole olemas. Eriti siis kui inimesed on koos olnud 3 aastat juba. Ta räägib, et see teine tüdruk mõistab teda, et nad ei tülitse ega ta ei pea mõtlema, et see tüdruk on teda petnud. Aga no kuulge, kui meie Tarmoga alles 2-3 nädalat tuttavad olime, siis ei tülitsenud meie ka, me ei olnud üksteist petnud. See on ju normaalne, et nii pika suhte peale tekivad tülid ja arusaamatused. Aga tülid ju tegelikult näitavad, et inimesed hoolivad üksteisest, inimesed lihtsalt on erinevad ning ei leia alati kõiges ühte meelt. Ning me ei tülitsenud ju NII palju :S Meil oli hea koos olla. Veel eelmine nädalavahetus, enne seda kõike, olime tema juures, vaatasime filme, olime üksteise kaisus ja nii hea oli. Käisime koeraga jalutamas. Mõnus :) Suve lõpus käisime trippimas. Nautisime meeletult ilusat päikseloojangut, nautisime merd ja vabadust. Mis siis valesti läks?! Ta ju veel rääkis mulle, et ta toakaaslane läheb varsti ühikast ära, et ma saan talle ka ööseks külla minna, kui mul aega on. Aga nüüd on keegi teine seal, kus peaksin olema mina :(

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers