:)

Käisime eile Katiga Atlantis. Hästi tore oli! Tutvusin ühe toreda noormehega, ehk tema aitab mul eluga edasi minna :) Lauri on nimi. Siuke tore tundus olevat. Elab muidu Saaremaal, aga õpib Tartus. Ega ma eriti miskit temast teada nagu väga ei saanud, klubis ju polnud eriti võimalust rääkida, seal lihtsalt tantsisime ja olime koos... Pärast ta saatis meid Katiga ära, siis saime pisut jutustada ka. Mulle ta meeldis :) Ehk on see esimene samm eluga edasi minekul ... Kes teab. Aga vähemalt olen ma nüüd õnnelikum pisut. Eile tema käte vahel oli hea olla, tundsin et keegi hoolib minust. Saame täna jälle kokku kui Katiga tartusse lähme. Eks siis näis. Aga võtsin endale põhimõtteks elada ainult iseendale. Ma tean mida ma väärt olen, seega miks ma peaksin nutma tagasi inimest, kes pole mind väärt. Eks see vist ikka raske saab olema, aga ma olen ju tugev ning mu ümber on NII palju inimesi, kes muudavad mind veel tugevamaks! Aga jah, nii ongi. Täna vaja Nõkku minna. Jube värk on see, et öösel ei saanud 1 tundigi magatud, seega homme hommikul läheb vist ärkamine ikka väga raskeks :P Aga jah, teine kord siis räägin, kuidas mu maailm keerleb ;)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers