Kodus.

Hiiumaale ei läinudki, otsustasime, et ei ole mõtet, ja tulime kõik koju ära. Mulle see mõte meeldis, ei olnud tujugi pidutseda, pigem nutan üksi kodus. Kuigi veel parem variant oleks olla selle kõige kallima kaisus . . . Aga jah, eks ma siis nutan.

1 Kommentaare:

Anonüümne 21. september 2007, kell 23:26  

mina arvan, et sa ei tohiks teda taga igatseda, sest ma usun et kui ta sinuga juba algul lahku läks siis sa ei saa teda tagasi...
Ma tean seda tunned mul oli juhtunud niisugune juhtum.
Tead kuidas ma sain sellest üle...
Väga lihtsalt..
Proovisin mitte temale mõelda iga hetk, iga hingetõmbel..
Elasin oma elu edasi kuni ma sain olla õnnelik ja elurõõmus nagu ma vanasti olin.....Päikesekiireke!!!!
see juhtus paari kuuga möödas...
See on kõigil inimesel erinev suhtumine...
See on lihtsalt minu arvamus ja nõuanne sulle....

blog counter

About Me

Followers