???

Nagu mis mõttes? Täna oli mates kontrolltöö, ja mingi hetk hakkas telefon taskus vibreerima, vaatan siis kes helistab: Tarmo??!! Nagu mis mõttes. Lõpetasin kõne ära, natukese aja pärast helistas uuesti, lõpetasin jälle ära. Hea oli et mul kt juba lõppemas oli, sest muidu poleks ma küll seda ära teinud. Käed hakkasid lihtsalt nii kõvasti värisema, et raskusi oli kirjutamisega ja mõtted olid kõik kadunud ja süda taos hirmasti. Lõpetasin siis ruttu kt ära ja läksin klassist välja talle tagasi helistama. Ütles siis et helistab niisama, et me pole ammu rääkinud??!! Nagu mis mõttes, ei tea kelle süü see küll on :S !! Küsis siis veel, et mis ma teinud olen ja värki, rääkis et läheb hetkel Tartu tööle (nagu mul oleks ilgelt hea teada, et ta mulle nii lähedal on!?) Ja ega suurt midagi ei rääkindki. Siis mingi aeg ütles, et nüüd lõpetab siis. Ja siis peale kõne lõppu oli mul küll ikka sääne tunne, et MIS MÕTTES nagu???!!! Mul on niigi MEELETULT raske temast eemal olla, aga kui ta ennast mulle pidevalt meelde hakkab tuletama, no cammoon, see on võimatu ju siis. Lihtsalt hakkasin kätega vastu seina peksma, sest nii võimatu tunne oli :D Panin ühe HÄSTI hea dnb loo peale, hästi kõvasti ja lihtsalt tahtsin karjuda :D Sest hea meel oli ju ikkagi, tema häält kuulda ja teada, et ju siis ta ikkagi igatseb kui helistada tahab, aga samas, miks ta pidi nii tegema, nüüd ma mõtlen ju jälle 24/7 temale :S Aga jah, väike lootus kergitab pead jälle. Ehk on see halb jällegi, aga noh, nii ta siis tegi mulle jälle. Ma küll ei mõista miks, aga jah... Homme vist (või viimaste andmete järgi suht kindlalt :D) lähme Anxuga pittu, Atlantisesse vast ikka. Eks siis näis, kas tuleb jällegi tore õhtu, äkki suudan Tarmo mõneks hetkeks unustada ja elu nautida?! Noh, aga eks see näha ole ...

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers