And again ;)

Tartu ja Atlantisesse :D Nii see elu mul käib. Seekord siis Anxu ja Katiga. Eks siis näis mis saama hakkab. Homme on äkki Siimu sünnipäeva (vähemalt Tarmo arvas niimoodi), et siis homme õhtul äkki sinna, nii et kodus jälle väga palju ei ole. Aga no mis sa teed ;) Ses mõttes, et kodus passida ma ei viitsi. Siis tulevad kurvad mõtted ja pisarad, aga neid on juba olnud rohkem kui küll. Tarmo ka täna küsis, et kas mul nüüd ainult peod ongi :D Ja üldse küsis ta veel imelikke küsimusi, nt et kas mul on mingi uus kutt (mingid jutud käivat ringi, millest ma küll üldse aru ei saa, sest pole ma midagi nii väga teinud, aga juba on igal pool silmad ja kõrvad, kes kõike veel edasi kannavad :D) Aga jah, tore oli temaga tegelt täna msn-s rääkida, vahepeal kippus jutt tõsisemaks minema, aga vahepeal käis siuke iba ajamine lihtsalt (ja isegi äkki väike flirt ;) Ühesõnaga, Kati triigib kõrval toas Anxul juukseid, peale seda liigume lõpuks Tartu ära (jah, me oleme IKKA veel nõos :D), siis tahaks ilgelt süüa, ja eks siis näis mis saama hakkab. Alkohol hakkab saama arvatavasti :D Tarmo ju veel ütles mulle, et ma ennast liiga purju ei jooks (yeah right :D), et purjus tüdrukud pidavat koledad olema, aga mina pean alati ilus olema (A) :D Vot jah, siuke jutt käis siis ;) Aga nüüd ma igatahes lõpetan. Teinekord siis jälle, annan teada kuidas õhtu läks ja et kas Siimu sünna toimub või ei!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers