...

Niih, et siis eilne õhtu. Kõigepealt läksime lõunakasse pankasid sööma :) Siis liikusime edasi Rexi juurde. Seal istusime ja vaatasime natuke filmi, aga eriti ei viitsinud. Rex ka ülbitses ja plõksis koguaeg seega nad läksid Anxuga suht sõnelema. Siis käisime poes, võtsime ginid ja siis rummi ka. Rexi juures jõime gini, mingi aeg tuli Tambet koos tüdrukuga. Siis hakkasime rummi hävitama, päris hea oli :D Rex ikka veel plõksis ja Anx oli juba suht vihane. Ja mingi aeg sai rumm otsa, ennem veel tegime ennast kobedaks (:D) ja siis läksime Atti. Atis oli ikka MEELETULT rahvast. Aga pidu ei olnud väga hea. Mingi aeg saatsin Tarmole sõnumi. Ja umbes poole tunni pärast ta helistas mulle. Otsisin pisut vaiksema koha ja helistasin tagasi. Siis rääkisime hästi pikalt, niisama ja kõigest toimuvast ka. Tülitsesime ka. Ikka vanad asjade pärast. Siis ta pidi mingi aeg Siimu äratama hakkama, sest ta oli tema kõrvale magama jäänud. Siis lõpetasime mingiks ajaks kõne ära. Kati oli vahepeal ära läinud. Ja me Anxuga arvasime, et see pidu ei tasu ennast ära, et lähme minema. Õues leidsime Kati üles ja Tamps koos tüdrukuga oli ka seal. Natuke rääkisime, ja siis ma helistasin Tarmole tagasi (jutt jäi nii, et ma pidin 10min pärast tagasi helistama). Rääkisime ja rääkisime, vahepeal hakkasime Anxuga Püssi juurde liikuma. Rääkisime veel ja veel rohkem. Tülitsesime, nutsime, meenutasime, ütlesime et igatseme. Jõudsime Püssi ette ja ma ikka veel rääkisin ja rääkisin. Aga lihtsalt mul oli nii paha olla kuna Anx pidi niisama passima. Ja siis ma püüdsin kuidagi juttu kokku tõmmata. Eriti ei tahtnud õnnestuda. Aa, rääkisime Siimu sünnipäevast ka (see toimubki täna õhtul). Ma nagu küsisin, et kas talle ikka sobib, et ma tulen. Mingi aeg ta ütles ka seda, et tal oleks hea meel mind näha, et ta tahaks mind juba kohe praegu näha, aga jah ... Lõpetasin siis siiski kõne ära. Mingi aeg saatsin talle veel sõnumi. Püssi ei tahtnudki minna. Kõndisime siis hoopis Zavoodi juurde, seal saime Malbergiga kokku, rääkisime pisut temaga ja olime seal. Siis oli ikka igav ja mõtlesime et läheme Poolde Kuute ja võtame siidrid. Mõeldud - tehtud! Läksimegi siis sinna. Istusime ja jõime ja rääkisime oma rasketest eludest ;) Ja mingi aeg arvasid mingi "ülilahedad" tüübid, et nad peavad meid sebima tulema :D Täitsa perses kui haiged tüübid need olid. No siuke iba jutt tuli suust välja, et hoia kahe käega peast kinni. Tüüp nagu küsis otse, et mis meie rinnakorvi suurus on, no CAMMOOON :S Siis tuli veel mingi sõber neil, see viskas laua peale pikali ja hakkas mulle armastust avaldama. Issand jumal, ma ütlen. Meil viskas ikka Anxuga nii koppa ette. Siis see tüüp läks ära ja mingi 3 tüüp hakkas veel iba rääkima. Aga sellega saime nii palju juttu aetud, et tuli välja et ta oli Tarmo rühmakaaslane sõjaväes ja teadis teda pisut, maailm on väike ma ütlen :D Aga noh, imelik tüüp oli ta ikka :D Õnneks nad läksid lõpuks ära. Siis saime paar hetke omavahel jälle Anxuga olla kui mingi tüüp lihtalt lendas laua äärde, istus sinna ja põhimõtteliselt jäi magama :D Siis tuli tema, mingi veel imelikum sõber meie lauda. Too püüdis ka mingit juttu aretada, ei õnnestunud :D Ja peale teist siidrit meil sai Anxuga neist "ülilahedatest" tüüpidest lihtsalt nii villand, et tõmbasime minema. Kõndisime siis Rexi korteri juurde, aga kuna seal on lukus uks, peab korterisse helistama, et uks lahti tehtaks, aga kuna kell oli mingi 4 hommikul siis Rex ei ärganud ja ei teinud ust lahti :D Seega me kobisime Anxuga tema autosse, tegime olukorra mugavaks, viskasime teki peale (mis meil õnneks autos oli) ja jäime magama :D Veel enne seda püüdsin Tarmole helistada, ta isegi võttis vastu ja mõmises midagi aga jäi kohe telefoni otsas magama :D Ja noh, vaikselt magades see hommik siis mööduski. 9 ajal oli mul õnneks äratus, siis juba Rex lasi meid sisse (:D), sain oma asjad toast ja läksin bussijaama, bussi peale ja koju. Ja nüüd ma siis olen siin. Peaks vist magama pisut. Et õhtul suudaks olla. Tuleb ju ikkagi Siimu sünnipäevale minna ;) Kodust lähen vist bussiga Põlva, aga sealt edasi vist küll häälega. Eks siis näha ole, kuidas ja kuna ma sinna jõuan ja mis edasi saama hakkab ;) Järgmise korrani!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers