Siimu sünnast.

Jah, et siis eelmises postituses unustasin selle täiesti ära, aga no mis sa teed, kui mingi muu asja pärast oli erutus nii suur ;D Aga seda siis et Siimu sünnipäev oli HEAAAAAAAAA ;) Isegi Teise sai mingiks pooleks tunniks jõutud, teised jäid kauemaks, meil hakkas lihtsalt mingi aeg kiire ;) Siimu juurde jõudsime muidu mingi kaheksaks vist. Kinkisin talle Torres 10, sest ta ei öelnud mdia ta tahab, ja kuna ma sain sünnipäevast alles reedel hilja õhtul teada, siis mul tõesti ei olnud aega talle midagi korralikku otsima hakata (A) Rahvast oli piisavalt, ei olnud liiga palju (kuigi jah, istumiskohti jäi pisut väheks vahepeal) ega liiga vähe. Kõik head tuttavad näod. Juua ma eriti ei julgenud, kuna päev otsa polnud söögiisu olnud ja seega polnud ma ka päev otsa mitte midagi söönud. Kartsin et kui alkoholi peale lähen üle, siis lõppeb asi kurjalt ;) Seega jõin õhtu otsa ainult pisut siidrit. Mõni teine mees küll oli pääärriisss vintis, aga noh, ei seganud see meid ;) Vahepeal käisime kahekesi "loodust" nautimas ;) Olime vist mingi tunnikese ära :D Kunagi 12 ajal tulid Kati ja Janeli ka lõpuks, tore oli :) Ja mingi 1 ajal läksimegi Teise. Aga vahepeal arvasime Kalliga, et meil on kuskil mujal kahekesi lõbusam :D Siis läksimegi ära, käisime veel Mahtast läbi, ütlesin Tarmo emale ka tere. Tal oli nii hea meel mind näha, see oli lihtsalt nii armas, ja tegi minu meele ka hästi rõõmsaks! Eile kui helistasin Kallile, siis teda ei olnud, aga ema võttis telefoni vastu. Siis ka rääkis, et ta hästi palju loodab, et kõik ikka läheb lõplikult korda ja kõik oleks jälle hästi, ja et tal oli hästi hea meel mind näha :) Isegi pisike pisar tuli silma kui ma temaga rääkisin. Nii hea on tunda, et ta ema mind nii väga hoiab :) Tuppa magama jõudsime muidu Kalliga alles mingi 4-5 ajal :D Vahepeal oli tegevust ;) Täna saame ka Tartus kokku, nii et tuleb tore õhtu jälle :) Oeh kui hea meel on lihtsalt, nii õnnelik olen :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers