ASTRONOOMIA

Jah, astronoomia on täna õhtul ja homme päeval parim sõber. See on lihtsalt nii "huvitav ja kerge" et ma ei saa mitte midagi aru! Ja seda materiali on ka nii mõnusalt vähe, pluss veel muidugi kõik see info, mida ma oleksin pidanud meelde jätma loengutest Tõraveres (mida meil õpikus pole :D). Selle peale ütleks ainult üht: laseks üle :D Aga selles mõttes et LOOMULIKULT läheb mul tulevases elus vaja parallakse ja tähe näivat suurust, igatahes, iga päev! ;D Ma olen seda kõike juba nii pikalt õppinud ja pean veel kaua-kaua õppima, ja see kõik on lihtsalt nii "rõõmustav". Aga noh, tegelt on ju lõbus, eriti kuna me neljakesi kõik siin koos õpime, siis keerab tahest tahtmata ära. Anx juba laulis ennem oma "ilusa" lauluhäälega ja Kati paneb ka hullu. Ei, tore on, mulle meeldib :D Ma arvan, et ma hakkan kõigepealt täheuurijaks ja see järel astronaudiks (sest mulle ilgelt meeldib, kuidas nad oma suurtes valgetest skafandrites aegluubis kõnnivad :D Ma juba eile tegin proovi, mul tuli päris hästi välja ;). Noh, ühesõnaga tulevik on kindel! Ok, ma lähen räägin nüüd Katile oma tulevikuplaanidest ja siis hakkan õppima, ausalt (A) :D

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers