Senini.

Hmm, et siis kirjutan siia ka, et load said siiski tehtud, vaatamata kõigele. Ise olin jube uhke ja õnnelik :) Siis reedel käisime Kalle sünnipäeval, üldkokkuvõttes oli tore, laupäeval käisime saunas ja pärast korraks Räpinas, aga kuna külm ja igav oli siis tulime suht vara ära. Pühapäeva lihtsalt nautisime, magasime kaua, vaatasime filmi, siis veel magasime üksteise kaisus, JUBE hea oli! Mõnna :) Ei tahtnudki ära minna, aga tuli. Kallega sain Nõkku. Nüüd justkui polegi enam miskit teinud. Täna oli peale kooli rahvatantsu trenn. Homme õnneks jääb ära kuna on märgiaktus, meie - abituriendid, saame siis ka lõpuks koolimärgid kätte. Vot, et siis selline pidulik sündmus. Neljapäeval lähme äkki kluppi tsikkidega. Reedel peab Janeli sünnat. Laupäeval on põhimõtteliselt kooli kokkutulek, aga ma väga ei usu, et ma sinna lähen kuna Tarmo peaks ju siis üksi olema, aga see mõte mulle ei meeldi. Ja siis kuna mul on ju järgmine nädal vaheaeg, siis lähen Tarmoga koos Väimelasse. Eks näis kui kaua ma seal olen. Aga ära tahaks käia :) Vot, et siis pikemad plaanid on sellised.

Tänan tähelepanu eest :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers