Tsau!

Nonii, eelmine sissekanne oli vist selle kohta kui natuke pidutsetud sai (A) Nüüdseks on nädal mööda läinud. Eile käisime ka Tartus. Alari pidas sünnipäeva, suht suur hulk nõokaid on Trehvi kogunenud. Avastasin ka siis selle koha enda jaoks, algul oli ikka suhteliselt halb eelarvamus, aga üllatus oli suur, ja positiivne! Kohta on väga mõnus :) Aga siiski, teha seal meil eriti midagi polnud ja seega me läksime juba umbes poole tunni pärast minema. Läksime jalutasime Tartus (Anx, Kati ja mina), üllatavalt tore oli. Selline mõnus. Siis viisime Oti koju ning läksime Pizza poodi ja sõime pisut. Sõitsime veel Tartus ringi ja mingi ennem 12 läksime tagasi ühikasse. Tundub nagu me polekski midagi teinud ja oleks ainult igavlenud, aga tegelikult oli meil ülitore, sai naerda ja niisama rääkida :)

Nädal on läinud töiselt, ainult kolmapäeval polnud kontrolltöösid, täna on nt matemaatika ja homme ajalugu. Nädalavahetuseks saan üle pika aja jälle koju, nii hea! Reedel kahjuks Kallis ei saa veel tulla, aga laupäeva päevaks peaks ta kohal olema. Mõnna :) Eelmine nädalavahetus olin Kallikese juures, peaaegu oleks nädalavahetus väga halvasti lõppenud, aga õnneks sai ikka kõik korda. Reedel ei teinud midagi, vaatasime telekat ja olime niisama. Laupäevaks ei olnud ka algselt plaane aga tekkisid ;) Inz, Rauno ja Jänks tulid Kallikese juurde sauna ning siis toimus pisike võtmine. Oli ka tore. Hmm, mis siis veel. Ma ei mäletagi kas ma sellest peost ka rääkisin, mis siis eelmine kolmapäev toimus. Midagi vist ikka mainisin seega üle kordama ei hakka. Seda veel mainin, et päeva elasin ikka üle. Pohmakat õnneks ei tekkinud, ainult üks suur uni oli, aga õnneks oli meil too päev ainult 6 tundi, seega väga kaua ei pidanud kannatama. Kusjuures õhtul läksime veel Tartusse Anxule teksasid ostma.

Mida ma veel avastasin on see, et aastavahetusest pole ma siiani sõnagi kirjutanud ;D Teen siis lühikokkuvõtte. Alustasime Kallikese juures koos pere ja sugulastega. Edasi saime Siimuga kokku ja algul plaanisimegi tema juures olla, siis tuli aga välja et rahvas on Grossu juures seega läksime sinna. Rahvast oli nagu ikka - palju; Kana, Kerla, Inz, Laura, Karmo; Mersu; Grossu õde ja meie (mina, Kallis, Siim ja Kalle). Toimus võtmine, jutustamine ja teleka vaatamine. Ennem südaöd läksime platsile, seal toimus ka igasugust äktsioni :D Kes teab, see teab ;) Ja edasi Kalle juurde, like always ;D Aga seal toimus minu jaoks pöörang ;) Mõistsin, et suur kogus šampust lühikese aja jooksul ei ole kohe mitte üldse hea aeg. Ühesõnaga minu jaoks lõppes uus aasta suhteliselt vara, aga noh, pole hullu, tore oli ikka! Seega ööseks jäime Kalle juurde. See siis ongi lühikokkuvõte :)

Aga nüüdseks vist lõpetan. Saigi päris palju kirjutatud. Järgmise korrani siis!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers