Club Tallinn - my new passion ;D

Okei, ma olen vist lolliks läinud. Mingi hetkeline klubihullustus on tulnud, või noh CT hullustus ;D Käisime Janeli, Liisu ja Kaisaga see reede Ct's ja tore oli igas tahes. Tantsida sai meeletult ja klubi interjöör on minu arust meeletult hea. Igatahes ma armusin sellesse :P Ja nüüd üks hea nali. Nõo "Reaalvangla", koht, kus ma teadupärast õpin ja elan, korraldab Viie koolikohtumist. See tähendab seda, et erinevate koolide õpilased tulevad siia, et tarka panna :D Aga osadel neist vist on vaja ööbimiskohta, seega meilt küsiti, et ehk me saame kolmapäeva ööseks ühikast minema minna, et toad vabaks jääks. Ja no kas meil selle vastu midagi on, et meid nagu põhimõtteliselt sunniviisiliselt peole saadetakse, loomulikult MITTE :D Seega, kolmapäeval on vist jälle CT laks ;) Peame vist Kadri sünna ka tagant järgi, ta lubas vähemalt ühe bacardi välja teha ;) Vot nii ongi. Hmm, ma ei mäleta kas ma aastavahetusest olen üldse rääkinud, hmm, vist ei ole. Aga noh, sellest siis teine kord, tore oli :)
Järgmise korrani!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers