Põneeeeevvvvvv :D

Selles mõttes, et käes on teine tund, arvuti, ja mina olen ikka veel täitsa purjus ja magamata :D Käisime tüdrukutega eile Club Tallinnas siis, ennem võtsime "pisikese" 1 liitrise bacardi blacki, klubis sai ka paar jooki võetud ja nalja oli rohkem kui rubla eest, siiamaani on ;) Käed värisevad ja raske on klahvidele pihta saada :P Ok, ma hakkan ennast alkohoolikuna tundma :P Aga tegelt ma pole selline, no mis teha kui ühikast välja aeti. Ööbisime muide Cassu juures (aitäh sulle selle eest :). Mingi aeg oli juba tunne, et ei olegi kuskile jälle minna, sest hüpati alt ära, aga õnneks viimasel hetkel helistas Cassu ja ütles, et tema juurde ikka saab :) Aga mul nüüd hakkab tund, püüan ikka päeva üle elada, õnneks on ainult 6 tundi, aga pärast kooli pidime Anxuga minema Tartu teksapükse ostma, eks näis siis kas jõuab ka ;)

Kurat küll, tegelt ma olen kurb ju. Ma ei taha ju tülis olla :( Igatsen ka. Aga miks sa kohtled mind, just kui ma oleks mingi 5-aastane?! Pisarad . . .

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers