Viimastel päevadel on nii mõnedki asjad mõtteis mõlkunud, mõtlesin, et kirjutan need siis üles.

Öös on asju. Öö on kuidagi maagiline, siis saavad kõik asjad hoopis teise varjundi. Öösel on inimesed julgemad ja avatumad. Mulle meeldivad ööd, meeldib öösel jalutada ja tähti vaadata. Öö on igatahes minu päeva parim osa (ma tean, et see kõlab naljakalt :D). Ja aegajalt võiksid ööd tunduvalt pikemalt kesta.

Teine mõte oleks selline, et ma tahaks aru saada, mis toimub. Et kõik on praegu kuidagi maru lahtine. Tahaksin kasvõi teada saada, et midagi ei toimugi tegelikult, seegi oleks parem, kui see, mis toimub praegu. Hakkaks kergem, kui teada saaksin. Kahtlane värk ühesõnaga.

Siis kolmandaks tooksin selle välja, et ma vihkan seda, kuidas inimesed oma öeldud asjadest taganevad. See ajab mind lihtsalt nii marru. Ja ma ei tea, mitu korda ma pean tünga saama, enne kui ma saan lõpuks aru, et mõnda inimest lihtsalt ei saagi uskuda ja usaldada. Loodan, et minu tänane sõnum jõuab mõne isikuni kohale ja ta saab aru, mis idiootsusega ta nüüd hakkama on saanud. Võitis natuke, aga kaotas tohutul hulgal rohkemat! Lihtsalt ei mõista, kuidas saab asju kokku rääkida, ja siis kui vähegi parem diil silmapiiril paistab taganetakse oma lubadustest nii et silm ka ei pilgu. Arrgghh :@

Ja muidu on vist nii, et homme sõidan Krootusele tagasi ja ennem Tartusse ei tule kui augusti viimastel päevadel ja siis juba selleks, et siia pikemaks ajaks jääda. Ja loodetavasti teostada see, mida ma endale just hetk tagasi lubasin, see teeks elu vist küll poole kergemaks, lõpuks vähemalt.

Hetkel istun rõdul ja naudin õhku ... ja muusikat ... ja õhtut. Ja püüan rahustada seda tormi, mis mul hetkel sees keeb. Kui inimene ikka on tõesti nii loll, siis ei ole minu asi sellepärast närvi minna. Aga mis teha, ma juba kord olen selline.

2 nädalat veel ja siis äkki loksub eluolu pisut rohkem paika. Ootan juba.



Been up all night staring at you
Wondering what's on your mind
I've been this way with so many before but this feels like the first time
Mess up my bed with me
Kick off the covers
I'm waiting
Please leave your taste on my tongue
And no need to worry
That's wasting time
And no need to wonder what's been on my mind
It's you

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers