Püsimatu.

Täiesti nõme värk, siis kui Krootusel olen, siis tahaks iga hinna eest Tartusse, aga siis kui Tartus olen, siis mõtlen, et vist oleks Krootusel rohkem tegevust :D Selles mõttes võikski juba sügis alata, et siis on nagu päevaplaan rohkem paigas. Nüüd ongi plaan nädalake või lausa poolteist Krootusel olla ja alles siis Tartu kanti tagasi minna, aga eks näis, mis sellest plaanist välja kukub. Samas on Tartuga see loll asi, et sinna sõites ma ei tea kunagi, kas tekib õhtuks tegevust või mitte. Nii et vahepeal võivad need käimised täiesti mõttetuks osutuda, aga kui mõelda nt laupäevale, siis tasus sõit ennast korralikult ära :)

Ja ses mõttes, et nüüd hakkabki see periood, millal ma hakkan juba septembrit ootama. Kahju on ainult sellest, et meil on paljud toredad noormehed kursuselt sõjaväes, seega on loengud kindlasti poole igavamad, rääkimata kolmapäevastest klubiõhtutest ;)

Ja ikkagi ma ootan, vaatan ja loodan parimat :)

4 Kommentaare:

aika 4. august 2010, kell 21:39  

meil ka jrgm ndl plaan päris mitu päeva maal olla, siis kulub tore tädi Kaia KD-le seltsi pakkudes vägagi ära ;)

N2mmsatikas 5. august 2010, kell 13:55  

Millal tulete, nädala alguse või lõpu poole? :P

aika 5. august 2010, kell 19:14  

ilmselt teisp v kolmap

N2mmsatikas 5. august 2010, kell 20:14  

No siis on hästi, sest ma ise plaanisin ehk nädala teisel poolel Tartusse minna ;)

blog counter

About Me

Followers