Täitsa lõpp.

Ma tean, et ma blogin juba nõmedalt tihti, aga no pole midagi teha kui mul liiga palju vaba aega käes on :D Ühesõnaga praegu näiteks istun üksi kodus ja enam miskit targemat teha ei leindud. Ja kuna oli jälle paar mõtet peas, mida tahtsin üles kirjutada, siis otsustasingi blogimise kasuks.

Kõigepealt siis räägiksin natuke eilsest. Üldplaan oli hea, aga natuke feil õhtu oli siiski. Alguses siis läksime tüdrukutega Võrru. Esimesena istusime mingis pubis, Rändur oli ehk nimi või midagi sellist igatahes. Seal oli üks naljakas mikriga ja kikilipsuga baarman, kes püüdis meie kõiki soove täita :D Siis kui lahkuma hakkasime, siis tuli meiega veel välja juttu ajama, siuke heas mõttes naljakas tüüp oli. Edasi siis liikusime Madhouse'i ja kuigi terved Võru linna tänavad olid mehi täis, siis no ei leidunud klubis selliseid, keda kohe hea vaadata oleks olnud, noh et silm kohe puhkab peal, no ei näinud noh :P Muusika oli ka selline nagu ta oli ja siis selle tõttu me läksime sealt suhteliselt vara ära, edasi liikusime Bossu. Mingi sebimise peale saime odavama pileti ka kamba peale ja esialgu tundus, et see koht on igatahes etem kui Madhouse. Aga kui playlistist hakkasid tulema laulud nagu nt Ämblikmees ja Nexuse Nii Kuum, siis kadus esialgne vaimustus ära. Pealekauba oli seal rahvast ka säänest ja määnest, mõne puhul oli tunne, et no see on küll maalt ja hobesega tulnud :D Aga tegelt oli selle tõttu jälle toredam, et kui jalad olid juba väsinud ja Janeliga istusime, siis ei hakanud vähemalt igav, sest huvitav ja naljakas oli inimesi vaadata. Eriti lõbus hakkas siis, kui ühe paarikese vahel hullemat sorti draama lahti läks (ja mina kunagi arvasin, et minu eelmine suhe oli dramaatiline :D). Nii palju kui ma aru sain, siis neiu ja noormees olid vist alles lahku läinud ja siis käis mingi tagasi tegemine üksteisele, et kui neiu rääkis mingi võõra noormehega, siis see tüüp pidi tulema nt minu ja Janeli juurde istuma (meie vahele muidugi) ja ka juttu ajama, et see neiu kindlasti näeks ja armukadedaks läheks, nagu see noormees ise rääkis, siis selline asi pidi selle neiu kindlasti hästi marru ajama. No ja siis kui see neiu mingite meestega tantsima läks, siis oli vaja noormehel ka kindlasti kahte võõrast neiut kellega tantsida. Meile Janeliga aitas juba sellest draamast ja ei tahtnud sinna vahele küll minna seega meie otsustasime mitte temaga tantsima minna, aga ta leidis mingid muud tsikid. Ja siis mingi hetk see neiu lihtsalt lendas kätega kallale oma (eks?)noormehele ... Ja seda juhtus õhtu jooksul ikka pidevalt. Küll nad karjusid üksteise peale, siis tegid tagasi üksteisele ja siis lendas neiu jälle rusikatega kallale, kui noormees mõne võõra neiu juures oli. Ja seda kuni pubi sulgemiseni välja, isegi maja ees nad veel jagasid oma maid. Ei noh, seebikas missugune :D Aga umbes siis enne nelja hommikul hakkasime Krootuse poole tagasi sõitma. Meie Janeliga läksime siis veel ühele sünnipäevale. See aga tuli välja oli suht feil jälle, sest enamus rahvast magas juba, noh eks ma saan aru, suht hommik oli juba või nii, aga lihtsalt siis kui me helistasime Võrust sõitma hakates, siis lubati, et rahvas on üleval ja pidu käib, nii et jah, saime tünga natuke. Aga olime oma poolteist tundi siiski seal veel, eks sai natuke ikka nalja ka nende isikutega, kes veel ärkvel olid. Umbes kella kuue ajal hommikul sain siis lõpuks tuttu. Tänu tervele pikale õhtule kontsadel oli hommikul kõndimine muidugi äärmiselt vaevarikas, aga praeguseks on juba täitsa okei. Hommikul tulin juba 11 ajal üles, uni läks ära miskipärast. Jõin ennem kaks suurt kruusi kanget kohvi ka, nii et loodame, et kaheksa ajal juba uni ei tule. Janeli ja Mari pidid ka kunagi hiljem minu poole tulema, et siis istume täna ka natuke. Vanemad läksid hommikul juba varakult Klaperjahile ja tulevad kuskil homme pärastlõunal alles, nii et olen täitsa üksi hetkel. Aga päris hea on tegelikult, kuulan head muusikat ja mõtlen häid mõtteid :)

Seda tahtsin ka öelda, et ma ei suuda uskuda, et ma varem seda tegu ära ei teinud. Et praegune eluolu on lihtsalt nii nauditav. Teen, mis tahan, käin, kus tahan, olen sellises seltskonnas nagu mulle meeldib, olen üksi, kui tuju tuleb. Lihtsalt nii hea on nagu. Ei mäleta, millal viimati nii õnnelik sai oldud. Kõik on hetkel lihtsalt nii super! Säran lihtsalt koguaeg, isegi kui seda vahepeal välja ei paista, siis seesmiselt ikka. Olen lihtsalt nii rahul! Ei kõiguta eriti miski ja olen suutnud kindlalt mineviku minevikuks jätta. Ei tõmba enam üldse sinna tagasi ja ei huvitu ka kuidas minevik hetkel edeneb. Energiat on kuidagi palju rohkem, teeks seda ja teeks toda. Hea on olla :) Ja homme sõidan Tartusse ära ja säran seal edasi!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers