:@

Miks küll on raske aru saada, et ma tahan aeg ajalt ka kodus olla. Ja see aeg ajalt ei tähenda seda et ma mingi kaks nädalat peaksin kodust eemal olema ja alles siis kodu tahtma. Ei! See tähendab seda, et kui mul on võimalust koju minna, siis ma seda paari päeva pärast ka teen. Eriti siis, kui mul pole seal "kuskil mujal" mitte midagi päev otsa teha. Ja see kõik ei tähenda seda, et ma ei hooliks ja ei ma ei tahaks koos olla - OO EI! Ma lihtsalt ei saa 24/7 igal vabal hetkel nagu kutsikas ruttata selle õige juurde. MA TAHAN KODUS KA OLLA! Ja ehk tundub "sulle", et kolm päeva sinu juures olekut ei vääri koduigatsust, kuid "sina" ei mõista seda, "sinul" ei ole sellist tunnet, aga minul on, seega sa ei tohi mind hukka mõista asja eest, mida sa ise ei mõista! "Sa" ise oleksid võinud täpselt sama moodi see nädalavahetus minu juurde tulla, aga sa ei tulnud, ja ma ei mõista sind hukka sellepärast, ma isegi ei ole sulle mitte midagi ette heitnud, aga sina pead. Oeehhhh. Raske on raisk! Ma olen seda juba varem mõista andnud ja teen seda ka edasipidi, et kodu on koht, kuhu ma lähen kui mul on võimalust, mitte küll siis kui me pole tõesti ammu näinud vms, aga kui me oleme juba mitu päeva koos olnud, ja kui mul pole tõesti "sinu" juures midagi teha, siis ma lähen koju, sest seal on mul tegevust, seal ma saan vabalt olla, seal mul on ka päeval midagi teha ja kellegagi rääkida. Palun püüa sellest aru saada, ja kui ei saa aru, siis vähemalt ära süüdista mind selles, et ma ei taha koos olla!

KÕIK!
Seda tahtsingi öelda.
Ja kes mitte millestki aru ei saa, siis ei peagi aru saama. See on rohkem nagu sellele ühele inimesele!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers