Naljakas.

Peaks mainima, et mu blogid kõiguvad ühest seinast teise, kord rõõmuhõisetes ja teinekord jälle hädaldades. Aga noh, selline ma vist kord juba olen - väga kergesti ärrituv, kuid VÄGA lühikese vihaga. Nii et seekordne blogi on siis jällegi teisest seinast. Selles mõttes, et suht õnnelik on olla :) Tulin just täna Räpinast, ja tore oli! Ja reedel saab pulma, mis on ka meeletult tore, sest mul pole veel õnnestunud mitte üheski pulmas käia. Ja LOODETAVASTI saab varsti ka tööle, mis oleks ülihea, sest suvi hakkab juba poole peale jõudma. Et siis nii, jah.



Ütleme, et ma ei olnud selleks valmis,
et üks silmavaade olla võib nii kallis.
Tundsin - miski minus igaveseks muutus,
kui mu pilk vaid hetkeks sinu pilku puutus.
Ainult nüüd, kui vaatan sind, sind tahan endale
ja kui võtad mu, siis luban, et vaid kõrgelt lendame.

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers