19

Ongi 19 olemas. Järgmine aasta siis kolmas kümme hakkab juba jooksma ;D Ei noh, mis seal ikka. Eile midagi väga erilist ei teinud. Õhtul tuli Siim (ta ju sai LÕPUKS ometi sõjaväest välja) ja siis kutsusime Janeli ka ja grillisime vaikselt. Noh nii palju ütlen, et kõigil ei olnud hommikul nii hea olla nagu minul ;) Aga mul on praegu see jamamine, et kuna tahan sügisel minna õppima Tartu Lennukolledzisse, siis tuleb mul oma eestvedamisel läbida suur-suur hulk erinevaid uuringuid. Eile käisingi kõrva-kurgu-nina arsti juures ja siis kopsuröntgenis ja täna silmaarstil. Kurat, nad nõuavad hullult raha juu. Siis tuleb veel laboris veretest teha, siis tuleb veel EKG, audiogramm ja kopsude tippvoolu mõõtmine läbi käia, ja noh siis veel mõned uuringud, mida mu oma perearst saab ka teha. Ühesõnaga hull sebimine. Aga noh, tahe kooli saada on suur, nii et mõne uuringu taha see küll ei jää!

Täna tuli mingi hullem väss peale. Naljakas, ega ma siis öösel nii vähe ka magada ei saanud (kuigi vaatasin päris kaua telekat ja hommikul tuli varakult bussile minna), aga jah. Mingi ühe ajal lõunal läksin magama ja kell neli oli suhteliselt raske ennast voodist välja ajada ;) Feliks suutis mingi aeg veel mul lille ka koos vaasiga laua peal ümber ajada, aga ma olin NII väsinud, et ei viitsinud seda ka isegi koristada, pealegi ma vaatasin, et Feliks hakkas ise laua pealt vett ära limpsima ;D Mina ei saa aru, miks ta ei võiks tavalist vett juua vaid peab alati lillevaasist vett jooma, mis too siis nii erinev on?! A noh, ta ongi mul selline imelik, kaifib higihaisu jms ;D Jah, Feliks on ju ka nüüd 11 aastat vana, päris palju juba kassi jaoks, aga möllab ja jookseb ringi ikka nagu kassipoeg :) Ta on mul ikka kõige parem, minu pisike ;)

Ok, mis ma siis veel räägin. Igav on tegelikult. Loodan, et homme on hea ilm, saaks päikest võtta või midagi. Ei viitsi homme midagi rabeleda.

Tsauki siis!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers