Vahepeal olen lausa uhke enda üle (A)

Selles mõttes, et meteoroloogia eksami sain ma A ja Lennuliikluse juhtimise eksamil sain kõige parema tulemuse meist :) Ma küll ei tea täpselt, mis see tulemus oli, aga uhkeks teeb ikka natuke teadmine, et mina sooritasin selle kõige edukamalt ;) Selleks nädalaks on siis kool läbi. Seoses täna alanud lumetormiga jäi ka tänane trenn ära, sest juhendaja oleks pidanud teisest linnast kohale sõitma ja noh, praeguste teeoludega poleks see tõesti eriti mõistlik olnud. Homseks on ka Janeliga päris kurjad plaanid, aga sellest räägin vast mõni teine kord ;) Muidu on nii, et üks nädal veel ja siis ongi kool läbi, juhheiii :) Ja siis järgmine nädal tuleb selline "kadugu-mõistus-nädalavahetus" Haapsalus, sest Angela peab sünnipäeva :) See on juba väga pikalt oodatud sündmus ;) Ja siis ongi koju minek ja millal ma uuesti linna tagasi satun, vot seda ei oska mitte kohe aimatagi, aga eks see pärast jõule saab toimuma. Aastavahetuse plaane veel põhimõtteliselt pole, eks näis kellele ma ennast kaasa haagin :D Homme kavatsen üle pika aja jälle verd minna andma. Pmst oleks võinud juba 2 kuud tagasi minna, aga alati olid mingid jamad, küll polnud aega ja siis oli see allergia jama ja siis jäin angiini ja võtsin antibiootikume, mille tõttu ei või ka päris pikalt veel pärast ka verd anda, nii et jah, aga homme on vaba päev, ja kui see torm seal akna taga natuke järgi annab, siis vast teen ikka seekord selle mineku teoks. Nii, mis siis veel. Tegelt vist praeguseks piisab küll :)

1 Kommentaare:

aika 9. detsember 2010, kell 23:20  

ma olen ka Sinu üle uhke, väike Nämmsatikas :) Sa oled ikka niiiiii tubli (Y)
aga ära siis üleliia pidutse, äkki Täpike ikka tuleb ka varsti kallite sugulaste rõõmuks meie sekka ;)

blog counter

About Me

Followers