Ei ole normaalne tütarlaps

Kaks õhtut järjest alles kell 6 hommikul magama saada ei mõju hästi. Oleks veel, et mingi nädalavahetusel või midagi, aga ei, teisipäeva ja kolmapäeva õhtud läksid lihtsalt nii piduseks kätte, et jah. Aga samas ma ei kurda. Teisipäeva õhtu oli lihtsalt nii super tore, et ei oskagi kohe midagi öelda. Pidasime tüdrukutega Kadri sünnipäeva, alguses istusime ühikas ja tegime sooja sisse ja siis läksime edasi Krooksu istuma. Küll me leidsime sealt võõraste inimeste seast endale tuttavaid ja siis tulid ka päriselt tuttavad meiega istuma, nii et meid oli päris mitu seal lõpus juba. Kahjuks aga pannakse teisipäeviti pubid maru varakult (4.30) kinni nii et siis tuiasime niisama selle seltskonnaga linna peal ja otsisime kohta, mis oleks veel avatud, mis meil ilmselgelt ei õnnestunud ja siis saigi lõpuks ikkagi suund kodu poole võetud. Järgmisel päeval ikka nii tubli ei olnud, et kooli oleks jõudnud. Magasin kella kaheni ja siis voodist sain välja kuskil nelja paiku vist. Kolmapäeva õhtul käisin veel Puhjas esinemas, seal oli miski jõulu/aasta lõpu pidu ja siis tegime paar tantsu seal rahva rõõmustamiseks. Siis tuli aga jälle kutse pubisse istuma minna ja no arvata on, et kuigi ma olin surmväsinud päeval olnud, siis selleks ajaks tuli juba tahtmine minna küll. Et teine õhtu oli selline põnev seltskond jälle, kõik mehed kusjuures, et jah, igav ei hakanud :D Siis muidugi tekkis jälle see probleem, et pubid pandi kinni jälle ja siis tuli uus koht leida. Mõned läksid koju ära, aga poole seltskonnaga läksime veel R juurde istuma. Aga kuna uni tikkus ikka väga peale, siis pärast poolt kuut otsustasin ikka koju tuttu minna. Täna sain siis voodist välja kell viis õhtul alles :D Ja sedagi ainult selle tõttu, et mõned asjad vajasid ajamist. Muidu ma olen suhteliselt kindel, et ma oleksin suutnud järgmise hommikuni välja siin magada, olgugi et ma mitte midagi söönud ei olnud, eelmise päeva kella poole viiest saati :/ Aga nüüd on nii, et üle pika aja tõotab tulla üks selline õhtu, kus ma ei tee mitte midagi. Et püüan välja puhata, nii öelda vaikus enne tormi. Sest jah, aastavahetus on ikkagi homme ja see ei saa tulla kehvem, kui teisipäeva ja kolmapäeva õhtud ju ;)

Aga jah, kokkuvõte on selline, et ma viimasel ajal maru tihti ennem tegutsen ja siis alles mõtlen. Ja siiamaani on see mulle ainult kasu toonud :D

Ilusat vana-aasta lõppu kõigile ja püüame uuega veel paremini hakkama saada! ;)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers