Super nädalavahetus super seltskonnaga!

Ma isegi ei hakka rääkima täpsemalt, et mis kõik toimus, need kes kohal olid, need teavad ja need meenutavad naeratus näol :) Põhiline on see, et ääretult lõbus oli ja veendusin järjekordselt selles, kui imelised tüdrukud mu elus on! Vaatamata sellele, et pühapäeva hommik mitte just kõige helgem ei olnud, jõudsin ma õhtuks siiski elusana, kuid väga väsinuna maale. Nüüd olengi kaks päeva nautinud mitte millegi tegemist :) Eile käisin korraks emaga linnas, aga muidu olen lihtsalt niisama :) Täna ärkasin nt kell pool 1, siis sõin, olin natuke internetis, hakkasin lugema, aga siis kella kahe ajal otsustasin uuesti silmad kinni panna ja natuke jälle magada. Ja siis kui ema poole nelja ajal töölt tuli, siis ajasin ennast vaevaliselt jälle voodist välja :D Et jah, sellised mõnusad päevad. Kui kedagi peaks huvitama, siis eelmise nädala eksamid läksid ka hästi, ühest sain 88% (raadioside) ja teise sain arvestatud (radarseadmed). Ja nüüd homne päev ka niisama maha molutada ja siis tuleb juba kõik meie suur pere kodu (kui ma nüüd õigesti tean ja arvutasin, siis ootan 8.5 inimest ja veel kahte koera maale pluss veel mina, vanemad ja kass, kes siin juba ees ootavad, läheb kitsaks ;) :) Muud tarka vist ei räägigi, millalgi teinekord ehk.

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers