Nädalavahetus Pärnus

Neljapäeva õhtul otsustasin siiski nädalavahetuseks Pärnusse minna, tuleb see Täpike siis ilmale või mitte :D Ja väga hea otsus sai tehtud. Mõnus oli! KD on ka ikka järjest rohkem asjalik ja suur rõõmupallike on ka :D Reede õhtul olime niisama, laupäeval oli õhtul väike rumm ja pühapäeval käisime Rüütli platsil advendiküünla süütamise üritusel ja pärast läksime Steffanisse sööma, ikka üks ütlemata hea söögikoht! Esmaspäeva hommiku märksõna oli külm! Eriti just sellepärast, et ma Porti parklas päris pikalt sain oodata seda autot, mis mulle järgi pidi tulema, et Tartusse tagasi sõita. Lõpuks oli igatahes nii, et mul olid varbad juba päris valusad kui auto lõpuks jõudis, ja isegi pärast 2,5 tundi soojas autos sõitu olid mu jalad veel täiesti jääkülmad :S Aga tegelt on õues ikka ütlemata ilus ja mõnus, vähemalt siis, kui ennast korralikult ära pakkida :D See nõme üllatus oli nädalavahetusel, et tunniplaanist tuli välja, et see nädal on mul ka kolmapäeval eksam, mis alguses oli plaanitud hoopis järgmisele nädalale, ja noh, seega mul ju selle aine materjale Pärnus kaasas ei olnud, et õppida polnud võimalik. Ja nüüd püüdsingi eile midagi läbi vaadata ja siis täna tuleb ka suur töö nende materjalidega läbi teha, sest noh, aine pole just kõige lihtsam ja materjali on palju. Ja siis kolmapäeval, pärast eksamit tuleb uuesti suure hooga õppima hakata, sest järgmisel päeval (neljapäeval) on juba uus eksam. Et siis paar õppimise päeva nüüd. Ma veel pole täpselt aru saanud, kui lootusetus seisus ma olen, aga noh, eks pärast eksameid selgub, kui palju ma oskasin. Sellel nädalavahetusel on vist plaan maale minna, aga samas, see pole üldse kindel. Võib-olla leiab põhjust linna jääda, aga veelgi toredam oleks see, kui oleks põhjust uut ilmakodanikku Pärnusse minna vaatama :) Aga noh, ootame ja vaatame ;) Kalendri järgi on küll veel november, aga õues on just selline õige jõulumuinasjutt, et ma ei kujuta ette, kuidas ma selle kuu aega veel üle elan, et selline tunne on, et juba homme peaksid jõulud olema :D Kingituste ostmise peale ei taha mõeldagi, see on ikka selline parajalt traumeeriv tegevus :D Eriti kui poed on rahvast täis, tulebki vist võtta mingi selline päraslõuna nädala sees, kui kool varem läbi saab. Sest no tõesti, mingi nädalavahetusel poodi minna, see võrdub enesetapuga :D

Aga jah, selleks korraks vist piisab küll. Vaatab, kui nädala üle elan, äkki siis leiab jälle kirjutamiseks põhjust!
Silmarõõm :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers