Metsik ..

Üks ääretult tore nädalalõpp on olnud :)

Neljapäeval käisime meie eriala kursakatega väljas. Esialgu istusime Krooksus, sealt liikusime õhtu edenedes edasi Püssi. Seal sain kokku ka Sambaga, keda oli ääretult tore üle pika-pika aja näha. Olgugi, et pole päris mitu aastat näinud, aga juttu jätkus siiski kauemaks, ja ääretult tore oli. Tema ja siis veel ühe tema tuttavaga liikusime edasi CT'sse, kus oli ka mõnus. Rahvast sellel ajal veel vastikult palju ei olnud, et sai ikka korralikult tantsida ka, ilma trügimiseta, ja muusika oli ka mõnus! Mingi kell liikusin siis sealt üksi edasi ja läksin ühe tuttava juurde, kus sai ka päris pikalt veel vist juttu aetud ja mingi hetk jäin sinna magama ka. Hommikul olin piisavalt tubli, et jõudsin kooligi :) Küll klubiriietes ja ilma igasuguste kooliks vajalike materjalideta, aga põhiline on siiski see, et ma sinna jõudsin :D Pärast kooli püüdsin natuke magada, sest reede õhtul ootas ees Kati sünnipäev. Umbes kella kaheksaks jõudsimegi siis koos Anxu, Kadri, Merle ja Karliga sinna ja pidu võis jälle alata :D Seltskond, kes kohal olid, oli super ja üks parimaid õhtuid viimasel ajal. Ja minu poolt MITTE MINGIT draamat :D Aga kuna eelmine öö oli natuke magamata, siis kobisin voodisse juba kuskil poole kolme ajal, et päris viimane piduline ma ei olnud, aga mõnus oli siiski. Järgmine päev saime sealt (Vapramäelt) u enne kolme päeval minema, nii et laupäevane päev kadus nii muuseas jälle ära, et see nagu kulus niisama tiksumise peale :D

Aga homme tulebki jälle kooli minna. Juba on selline tunne, et ega väga ei viitsi :D Õnneks on tegelikult siiski lühikesed päevad, et saab hakkama. Siis kui trennid ka hakkavad 20. septembrist, siis võib-olla hakkab rohkem see kool ka väsitama, et siis ei saa lihtsalt niisama tulla koju ja puhata, vaid siis tuleb ennast ette valmistama hakata selle jaoks, et õhtul tuleb veel trenni ka minna. Aga noh, elame-näeme!

Seda ka, et minu tüdrukud on ikka parimad! Isegi, kui ma ise pole ehk päris rahul oma valikutega (mis siis, et need ehk mind õnnelikuks isegi hetkel teevad), siis nemad mind hukka ei mõista ja on õnnelikud kui mina olen õnnelik :)

Järgmise korrani :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers