Ja järjest "paremaks" läheb

Hommikul ärgates ei olnud mul ka enam häält, super ju! Nüüdseks on mõningane hääl olemas, aga ütleme nii, et kui mobiilile peaks mulle keegi helistama, siis ta kindlasti kohe ei usuks, et see mina olen. Selline näide, et kui ma varem laulsin kooris sopranit, siis praegu saaksin täiesti vabalt bassiga hakkama :D

Aga muidu on nii, et rohket küüslauku appi võttes püüan ma reedeks terveks saada, sest siis tuleb mulle mu lemmikpoiss külla ja teda ma ometi nakatada ei taha.

Ja ootangi reedet juba, peale kõige muu olulise, ei ole ma lihtsalt juba ammu-ammu koju saanud (3 nädalat vist juba) nii et kohe VÄGA-VÄGA tahaks maale saada! Et homme üks nõme pikk koolipäev, neljapäeval üks nõme test ja reedel üks suhteliselt normaalne koolipäev üle elada ja siis saabki juba tihedalt täis tuubitud bussiga Saverna poole loksuma hakata, juhheii! Ja sealt loodan ikka autoga kodu poole edasi saada ;)

Aga nüüd võtan oma Zewa Deluxe vetsupaberirulli (taskurättide otsa lõppemise tõttu) kaissu ja nuuskan edasi ja loodan, et ehk on homseks ka hääl taastunud ;)

2 Kommentaare:

aika 15. september 2010, kell 12:15  

kui see lemmikpoiss on KD (no ei saa ju 100% kindel olla ;) , siis tema on ka haige, koos emmega, aga eks me proovime ka reedeks terveks saada. näeme!

N2mmsatikas 15. september 2010, kell 16:42  

No kes siis muu :D Aga kuulsin jah, et te ka haiget. Et siis püüame kõik koos nädalavahetuseks terveks saada :) Mul nt on tänaseks juba hääl tagasi ja kurk pole ka enam nii valus. Aga nohu on jätkuvalt tappev ..

blog counter

About Me

Followers