Terekest :)

Mate eksam tulekul ja (erinevalt Janelist :D) põdemist ei ole üldse. Ennem püüdsin õppida ka, aga no üldse ei viitsi (A). Mingid punktid saab ikka ja läbi saab ka. Aga noh, olgem ausad, ega ma alla 80 punkti väga ei tahaks saada. Ja selles mõttes ehk tõesti põen pisut, et ma kardan, et ma hakkan lolle pisivigu tegema. Aga noh, mis seal ikka. Kontrollin siis 10 korda üle. Vähemalt on see viimane eksam! Et siis peale reedet on põhimõtteliselt minu gümnaasium läbi :) Hullult tore! Aga see on nüüd väga nõme, et igav on. Ainult kaks tundi on konsuldatsiooni (mis täna olid juba kella 8-st hommikul) ja edasi pole enam mitte midagi teha. Ja kuigi mina olen enda arust täna juba 100 asja ära teinud siis kell on siiski alles 14:12, mis on tegelikult MEELETULT vähe! Ja siin nõos ei ole ju mitte midagi teha. Arrggghhhh! Homme sama jama. Vähemalt siis saab enam-vähem 10ni magada. Seegi hea. Aa inglise keele eksamist nii palju, et ülihästi see vist ei läinud (paar grammatika ülesannet olid päris kirved ja noh, suulises pole ma kunagi osav olnud ;D), aga noh, pole hullu. Peale eksamit sai Räpinasse mindud kuna Grossu pidas sünnipäeva. Tore oli! See nädalavahetus käisin Petsi sünnipäeval. Seal oli igav tegelt, sest suht enamus olid võõrad. Aga noh, ega me Janeliga ennast segada ei lasknud, me tegime ise endale sünnipäeva huvitavaks :D Hästi naljakas situatsioon oli selline, et meie olime toas (ma ei mäleta kas ainult meie Janeliga või oli Kati ka) ja siis kui me välja olime läinud, siis voolas enamus rahvast kohe sisse. Ei tea, kas nad kartsid meid või?! :D Ja siis kui me mingi hetk jälle sisse läksime ja tantsisime seal (ainukestena kusjuures, teised vist vaatasid isegi imelikult) siis voolas jälle kõik rahvas vaikselt välja. Ei tea, kas me oleme tõesti nii jubedad?! ;D Aga noh, nagu ma juba ütlesin, siis meie ei lasknud ennast häirida vaid nautisime muusikat (mis vist aga ühele neiule ei meeldinud, kuna ta kommenteeris seda üldse mitte hea sõnaga ja vahetas ruttu loo ära, aga mina (6) panin ruttu tagasi) ja tegime niisama nalja :P Ei jah. Koju sai isegi normaalsel ajal. Aga hommikul vanaema juures oli ikkagi raske olla. Aga noh, mis seal ikka, nüüd on juba hea ;) Aga mul on ikkagi JUBE igav! Ja ma pean homme õhtul ka siin passima :S Oeee. Ja seda ma ka ei tea, kuidas ja millal ma reedel koju saan. Ja siis ma pean ma vist millalgi veel Räpinasse jõudma. Nii et läheb sebimiseks. Aga jah, ma siis nüüd lõpetan. Hakkan solitaire'i mängima vms.

2 Kommentaare:

Anonüümne 16. mai 2008, kell 09:38  

no, ürita 16h-ha päevas hakkama saada,

kui toimkonnas olen siis on tegevust päevas natuke üle 3h

aga üldiselt olen paari päevaga vaatanud ära 2 hooaega simpsoneid

N2mmsatikas 16. mai 2008, kell 16:08  

Sa oled päris tubli :D

blog counter

About Me

Followers