Heips :)

Siin ma siis olen jälle, Nõos, ja õpin järgmisteks eksamiteks (milleks siis hetkel on arvuti koolieksam). Hommikul üheksa ja poole kümne vahel sai sooritatud ka inglise keele suuline eksam, täitsa võssa vist ei läinud aga noh perfektne ka ei olnud. Umbes kolme paiku saan siis tulemuse ka teada (hoiame pöidlaid!). Ja siis umbes kümnest kuni kaheteistkümneni õppisin arvutit, täitsa perses värk on, ma ei kujuta ette kuidas ma selle pascaliga hakkama saan :D Otsisin mingid 10 klassi tööd ülesse ja tõmbasin nad endale läpakasse ja hetkel tõmban pascalit ka, nii et eks siis õhtul hakkan programmeerima (H) :D Süüa tahaks aint, raisk. Eilne päev möödus kah kuidagi niimoodi kahtlaselt, et korralikult sööma ei saanudki. Ja kuna õhtul nii pingsalt inglise keelt õppisin (mõttetult, nagu selgus) siis kah kõht tühjaks ei läinud ja noh, hommikul mõtlesin kah nagu rohkem eksamile kui söömisele. Ja nüüd siis kõht annab lõpuks tunda, et VÕIKS MIDAGI SÜÜA KA! :D Eks ma vist varsti lähen käin poes ja vaatan mida siin Nõo "supermarketis" pakkuda on ;D Et siis selline jutt . . . Vahepeal on ka nii mõndagi toimunud, aga kõike ei mäleta ka nii et ei oska kohe lambist kirjutada. See et laupäeval oli grossu sünnipäev, see oli tore! Ainult see oli nõme, et suutsin ennast seal ära külmetada, kurk läks valusaks ja nohu tuli ka. Aga õnneks see läks üle :) Kahju on, et need ilusad ilmad hakkavad vist otsa saama :( Ma ei jõudnudki veel korralikult päikest võtma, aga noh, vast jõuab veel. Okei, sellest vist piisab praeguseks.

Tsauki!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers