Mõnna :)

Ilm on suhteliselt mõnna ja nädalavahetus oli mõnna ja tema on kõige mõnnam üldse ;D
Et siis reede õhtuks jõudsin mingi peale viit räpsu, Kallis oli vastas :) Natuke oli aega ja siis tuli Kalle meile järgi ja sõitsime Verkale. Sain ka siis lõpuks selle uue noorteka ka ära nähtud, täitsa kobe. Pidu oli nagu eestlastele kohane, algul ei saa vedama, pärast ei saa pidama :D Noh, tegelt Kuna jääger läks päris hästi, siis mul oli koguaeg mega lõbus :D Nalja sai rohkem kui rubla eest ;) Mingi kahe-kolme ajal tuli uni peale, siis läksin teisele korrusele magama. Millalgi peale nelja tuli Kalle ja ütles et minek, tal tuli ema järgi ja saime ööseks Räpsu tagasi. Mõnna :D Et siis peale viit umbes saime alles magama. Ja hommikul poole 12ne ajal tuli ärgata, Kallis küll poleks tulnud, aga ma sundisin :D (A) Asi lihtsalt selles et ma tahtsin kodu minna! Eelmine nädalavahetus ju ei jõudnud, ja ma tõesti tahtsin hästi-hästi palju juba koju :) Pealegi olid mul vanemad Põlvas ka päeval, nii et oleks saanud koos nendega koju, ja Pirru juures sai ka käidud. Terry on ikka veel nii armas ja kodu on tal veel ilusam :D Ta sai ju nüüd oma vannitoa mööbli ka kõik ostetud, (Y). Ja siis mingi kolme paiku läksimegi koju ära. Natuke pikutasime, vaatasime telekat ja siis käisime saunas ka. Plaanis oli veel õue jalutama ka minna (noh, selline vapustav ilm oli ju) , aga peale sauna sõime kana (emme tegi terve kana ahjus, nii hea oli!) ja siis jäimegi teleka taha magama, nii et jalutamisest ei tulnud eriti midagi välja :D
Järgmisel päeval magasime lõunani :) Sõime ja siis tegime eelmise päeva jalutamise tasa, nii et kõndisime pisut õues. Mõnusalt libe oli, nii et Kallis oleks peaaegu kukkunud kui mind poleks toeks olnud :D (H) (mis sa küll ilma minuta teeksid ;D)
Ja siis jälle olime niisama. Sebisin issi ka ära, et ta mind õhtul viiks nõkku, et ma nagu üldse ei taha bussiga minna, sest tahaks kodus olla, ja ta oligi nõus :) Peale nelja saatsin siis Kallikese bussile, kahju oli :( Ja siis kodus olles panin veel koti kokku (ja tegin alguse sinu ühele kingitusele ;D) ja vaatasin niisama telekat. Mingi 7 ajal siis issi viis minu ja Kati nõkku. Ja siin ma nüüd olen. See nädal vist on suht normaalne. Ainult mingi essee tuleb homseks inglise keeles teha ja kodukirjand neljapäevaks, aga noh, muidu saab hakkama. Käisin just ennem matemaatika kontrolltööd järgi vastamas, kontrollisin pärast vastuseid ka ja kõik tundusid õiged olevat :D Homme on meil kooli aastapäeva puhul aktus ja seal tuleb siis rahvatantsuga esineda, polegi seda ju ammu teinud. Muidu täitsa tore, aga me tantsime lava peal ja kuna pastlad on suhteliselt libedad siis mul on koguaeg kartus, et ma kukkun lavalt alla :D
Ok, selleks korraks sai vist niigi väga palju. Nii et nägemist :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers