1.5 nädalat veel ...

Ja siis on vaheaeg ja jõulud. Mmmm. Kuidas ma juba igatsen jõule, koos perega kodus. Parim aeg üldse! Aga nooh, ennem seda tuleb siis need 1.5 nädalat koolis ära kannatada. Nooh, see nädal on veel pisut vastik, kontrolltööd ja nii, aga sellest järgmine nädal (pool nädalat õigemini) on juba suhteliselt suva.
See neljapäev läksin siis koju, et nooh, nii öelda "haige" olin. Aga mis oli irooniaks, reede hommikul ärkame Kallikesega üles, mõlemal meeletult suur nohu :D Laupäeva õhtuks tuli köha ka. Ja praegu on ikka päris hull. Aa, palavik oli ka, aga enam pole kraadinud. Kuigi täna hommikul oli küll selline tunne, et terve ma küll pole. Ok, aga mul algab nüüd arvuti kontra, nii et pärast kirjutan edasi. Millalgi :D
Nii, õhtu on siis. Nohu läks päeva jooksul aina hullemaks. Nina on juba hullult valus, ja 5 pakki taskurätte ka otsakorral. Ennem käisin apteegis ka ja sain mingid coldrexi tabletid. Naljakas on see et 12 tabletti on pakis ja instruktsioonis on et 2 tabletti kuni 4 korda päevas. Seega ma ei saaks isegi mitte 2 päeva tablette võtta, nad saaks lihtsalt kohe otsa ;D Nädalavahetusest veel seda, et tore oli, hea oli ka :D Midagi erilist ei teinud. Aa, reede õhtul meisterdasime Kallikesega piparkooke ;) Numpar! Muidu olime niisama kahekesi, vaatasime telekat ja arvutist filme jne. Laupäeval tipsutasime "pisut" kahekesi. Ma lootsin oma köha Jäägermeistriga ravida, ei õnnestunud, asi muutus hoopis hullemaks ;D Nii. Sellest nädalavahetusest veel ei tea midagi. Ma loodan et need bussijuhid ikka ei kavatse väga streikida, vähemalt reedel mitte. Kuidas ma muidu koju/Räpsu saan?!? :D :D
Ok, selleks korraks vist ongi kõik. Järgmise korrani :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers