KöhKöh 24/7

Ja nii ongi. Vahepeal on pisut normaalsem, aga vahepeal tuleb selline hoog peale et peaaegy tund aega järjest ainult köhid. Suht karm! Nohu on muidugi ka, aga see laseb vähemalt elada. Täna koolis ei käinud, ainult inglise keeles, kus oli töö (mille ma muideks 100% peale ära tegin (H)). Homme jälle lähen, sest tänasega tundus, et nii hull ikka asi pole, et ma ei saaks koolis käia. Hommikul ja päeval ei ole asi väga hull, õhtuti muutub asi julmaks.
Jõulud lähenevad ... See aga tähendab, et kingitusi tuleb otsima hakata. Üks asi Kallikesele on juba olemas ;) Ja teine mõte ka. Aga teiste kingitustega on küll jama. Eks järgmine nädal tuleb üks pikk õhtu võtta ja Tartus poodides käia. Suht nõme tegelikult, sest ma ei viitsi tavaliselt pikalt poodides käia. Aga nooh, saab hakkama :)
Ma siis nüüd lähen ja vaatan telekat ja köhin edasi :D

Ps. Ma juba nii tahaks, et nädal oleks möödas ;)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers