Pittuuu ;D

Jap, õhtul on Põlvasse minek. Mingit sorti vahupidu hakkab toimuma :D Kati tuleb kaa, mis on tore, siis saab kellegagi hullu panna ;)
Eile käisin siis ema ja Piretiga Tartus. Kui olime Tartu jõudnud, siis helistas Kallis, kes teatas et tema on Põlvas ja kavatses minuga kokku saada. Siis ta oli ikka päris pahane, et mina Tartusse olin läinud, aga noh, minu peale ta vähemalt ei saanud pahane olla, see oli lihtsalt üksteisest mööda rääkimine. Või noh, siin isegi polnud rääkimist, ta lihtsalt arvas et üllatab mind (A). Aga lõpuks ta siiski läks minu juurde. Ja kui me ka kunagi Tartust tagasi jõudsime, siis oli ikkagi tore teda näha :) Ostsime endale uues diivani komplekti suurde tuppa, ja tapeedi ka. Ja siis võrkkiigu aeda :) Lahe! Ema nüüd möllabki seal suures toas igasugust remonti teha. Vana diivani vedasime minu tuppa. See oli paras mässamine. Esiteks see diivan on ikka päris suur ja päris raske, teiseks mina elan ju teisel korrusel, ja kahe korruse vahel on suhteliselt kitsas ja käänuline trepp nii et emal ja Tarmol ikka pusimist oli piisavalt. Ja muidugi siis kui see diivan lõpuks saigi minu tuppa, siis ta oli otsustanud vahepeal katki minna, lahe kas pole?! :D Tarmo siis mingi pool tundi möllas temaga ja lõpuks ikka sai korda. Või noh ma ei tea, kas ta on korras, ma igaks juhuks ei julge teda kokku panna, äkki käib jälle mingi klõps ära, ja ei saa teda kokku panna ega lahti teha, nagu ta seda eile oli ;D Tarmo jäi ööseks, seega täna jälle tööl ei käinud. Nüüd lõuna ajal läks koju, pidi juuksurisse minema ja siis õhtul tuleb ka bussiga Põlvasse.
Nii praeguseks vist ongi kõik, eks siis näis, mis seal peol saama hakkab :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers