Kodus :)

Jap, ma jõudsin nüüd ja lõpuks otsa pidi koju. Või noh, tegelikult jube eile jõudsin. Mõtlesin, et mis ma ikka seal Räpinas olen, Tarmo on nagu nii päevad läbi tööl ja koju jõudes väsinud. Nii et jah, siin ma nüüd olen. Pealegi tahab ema mind tööle sokutada. Vist homme juba lähengi, pean vist mingit kõplamistööd tegema, või midagi muud sellist, aga eks see homme selgub, siis annan teada. Peale selle, et ma selle töö käigus ehk natuke päikest saan, on teine positiivne külg kaa. Kuna see koht, kuhu ma pean minema, asub kohe Palojärve ääres, siis ma saan sinna rattaga sõita ---> seega, saan trenni teha, ja ma usun, et see tuleb ainult kasuks (A) :D
Aga nüüd siis nädalavahetusest. Reedel läksime koos Kallikesega õue, Kalle tuli meile järgi. Kõige pealt käisime Selves, sealt sai igasugust head ja paremat ostetud ja siis edasi Kalle juurde girllima ja tipsutama ;) Vahepeal käisid Raido ja Kana ka seal, aga nad ei olnud eriti vaimustuses meie mõttest Tartusse sõita, või siis kuskile mujale ;D Ja kuna nemad alt ära hüppasid, siis seega kainet autojuhti meil polnud ka tuli Räpinasse jääda. Ja mis siis Räpinas muud ikka teha kui Teise minek :D Nii et kui liha söödud sai ja joogid joodud, siis asutasimegi end Teise poole liikuma. Enne veel põikasime Haagi juurest läbi, kus Tarmo ja Kalle pisut juttu ajasid teistega, seal toimus ka mingit sorti pisike läbu. Ja nii me Teise jõudsimegi. Mõnus oli seal olla kuna nüüd ju enam pubides ja klubides suitsu ei tohi teha ja oli värsket õhku mida hingata :) Tantsisime pisut Tarmoga, siis istusime piljardiruumis mingi tunnikese ja siis hakkasimegi kodu poole liikuma. Tarmo oli selleks ajaks juba päris purjus, nii et ta ühest teeveerest teise koperdas. Eks ajas ikka närvi mustaks küll. Eriti siis kui ta selle mitte-armastuse jutuga jälle välja tuli ja üldse igasugust vihastavat juttu ajas. Nii et enne kui tee poole peale jõudis, olime me juba üksteise peale vihased ja kõndisime koduni vaikides ;) Toas ta algul jäi voodi peal istudes magama, ja öö jooksul oli ennast põrandale pikali magama heitnud, nii et alles pärast mitmendat kutset öö jooksul tuli ta voodisse minu kõrvale magama, hommikul ta muidugi midagi sellest ei mäletanud, et ta oleks põrandal maganud :D Tüüpiline ;)
Laupäeva lõunal hakkasime juba koos Kallega Tartu poole sõitma. Seal toimusid nimelt Hansa päevad. Algul olime Tarmoga kahekesi kuna Kalle oli koori proovis. Käisime ringi ja uudistasime ja nautisime liha :) Pärast oli umbes sama asi kui Kalle ka juba tagasi tuli. Mingi hetk läksime Pirole istuma ja jooma, ma jõin ka Minttut. Siis tuli ka Katu, jube vaikne oli teine :P Poole üheksa ajal läksime pealava ette, sest Kalle ja ta koor pidid esinema hakkama. Päris pikk kontsert oli, kestis umbes üheteistkümneni vist. Seal oli muidugi vahepeal igasuguseid teisi esinejaid ka, kokkuvõtteks oli päris hea :) Peale seda liikusime edasi Toomemäele, kus pidi algama rüütliturniir. Seal jälle pisut tipsutasime. Minu üllatuseks ei hakanud mulle üldse pähe, kuigi jõin üksi umbes pool pudelit Minttut ära, ja see on ikka minu jaoks väga suur kogus, imelik ühesõnaga. Turniir oli nagu päris kohe :D Ja mina, hobusearmastaja nagu ma olen, natusin hobuseid muidugi ülekõige ;D Peale seda istusime veel A Le Coqi telgis ja umbes ühe ajal hakkasime tagasi liikuma. Saatsime Katu ära ning siis edasi Kalle juurde. Tee oli pikk :D Lõpuks kui kohale jõudsime (Tarmot tuli muidugi jälle vedada ;) jäime enam vähem kohe magama ka, uni oli hea, ja hommikul üheteistkümne ajal jälle autosse ja Räpsu poole sõit. Kodus jälle magasime ;) Ja nii see nädalavahetus läbi sai. Õhtul veel grillisime Tarmoga pisut. Jah, nii oligi ;)
Ja kui ma homme veel peale tööpäeva elus olen, eks ma siis kirjutan varsti jälle :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers