Elus?

Ei, ma ei nimetaks seda nii. Pigem nagu elav surnu, või noh, midagi sarnast. Ühesõnaga põllutöö ei ole kohe kindlasti mitte minu pärusmaa, seega, rohkem ma seda ei ürita. Nüüd siis jälle puhkuse lainel (H) (A)
Issi läheb home jälle mägedesse. Tatratesse, lahe :) Ja täna on neil emmega pulma-aastapäev, abielus oldus aastaid 32 ja tutvusaastaid 45, päris lahe, või mis ;) Igatahes, palju õnne teile kallid vanemad!
Oee, ennem sai ju soolaube. Mmmm... Ühed parimad asjad, mida üldse võiks välja mõelda. Kahju, et nii ruttu otsa said. Aa, muideks ma olen nüüd pruun. (H) Või noh, vähemalt selg ja käed on küll nagu neegril. Ja mulle meeldib :D Ükski positiivne asi vähemalt selle tapva päeva jooksul. Seda ka, et ma kaotasin nagu oma telefoni ju metsa ära sellel ajal kui emaga hommikul läbi metsa sinna kohta sõitsime. Oli nagu ikka päris paanika küll kui avastasin, et telefon kadunud. Õnneks ema leidis ikka tee pealt üles :)
Aga tegelt ma arvan, et ma olen nii palju väsinud, et ma lihtsalt ei jõua rohkem kirjutada (A)
Järgmise korrani siis :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers