Nüüdseks olen siis tablettidest lahti saanud ja enesetunne annab ka põhimõtteliselt olla juba. Et nohu on veel natuke ja köha ka, aga kui mõelda sellele, mis see oli eelmise nädala lõpus, siis on ikka suht pidu ja pillerkaar juba. Et ei ole just kõige normaalsem, kui ennast 2 tundi öösel magama köhid ja ikka niimoodi, et vahepeal tekib lämbumise tunne :/ Aga jah, nüüd olen targem, et kui teinekord läheb lumehangede otsa ronimiseks, siis panen kindad kätte ;) Muidu on nii, et olen püüdnud vaikselt koolis käia. Neljapäeval ei läinud siiski, kuna hommikul ärgates tuli jälle korralik köhahoog peale ja mõtlesin, et ega ma isegi eriti jälgida ei jõua kui ma ainult köhin ja nuuskan ja peale kauba segan siis teisi ka veel. Reedel siiski läksin, tänu sellele sain aine arvestatud ka. Eile käisin eksamit tegemas (või noh, ühte osa sellest ainest vähemalt) ja täna juba õpina järgmiseks eksamiks. Kuigi see eksam on reedel, siis minu kohta on see ikka suhteliselt suur üllatus, et ma juba nii vara õpin :D Eriti kuna see pole eriti raske eksam ka, aga noh, pole midagi muud asjalikku ka teha. Nädalavahetuse passisin niisama Tartus, vaatasin filme ja olin lihtsalt mõnus. Pühapäeva õhtul läksin R juurde, et siis oli selline toredam õhtu. Sellel nädalavahetusel plaanin maale minna, sest muidu ennem veebruari vist sinna ei jõuaks, et tuleb siin paar tegusamat nädalavahetust kuu teisel poolel, aga sellest juba teinekord. Ja tegelikult midagi muud asjalikku vist ei olegi rääkida, et kui selle nädalavahetuse üle elan, siis äkki on jälle mõnest seiklusest rääkida, aga võib-olla pole ka ;)

Loodame, et minu esimene lend pisut paremini läheb ;)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers