Kiire aeg

Pole enam ammu aega saanud kirjutada. Vahepeal tuli korralikult eksamiteks õppida. Viimase tulemust küll veel ei tea, aga muidu on üle ootuste hästi läinud ja loodan, et ka viimase eksamiga on sama lugu. Selle nädala alguses käisime Tallinnas AS Lennuliiklusteeninduses loengus, oli päris põnev. Kolmapäeval pärast viimast eksamit otsustasingi veidike tähistada seda koos R, et siis käisin Tal külas. Neljapäeva õhtul olin ka jälle R juures. Reedel oli algul plaan vaikselt kodus istuda ja varakult magama minna, kuna laupäev-pühapäev oli rahvatantsu laager Puhjas ja hommikul tuli juba varakult ärgata. Aga siis helistas Angela õhtul ja kutsus välja ja võtsin kutse rõõmuga vastu. Algul istusime neljakesi Suudlevates, mina, R, Angela ja Karl, hiljem tuli veel rahvast juurde (veel nõokaid). Natuke olin ikka mõistlik ka, nii et kella 2st sain juba kodus magama. Muidugi ei olnud sellest väga palju kasu, kui kella poole 4st saati kuni poole 7ni välja tulid iga natukese aja tagant sõnumid, mis väga sügavalt magada alati ei lasknud. Aga õhtu oli igatahes väga tore! Laupäeva hommikul sõitsingi siis Puhjale, kus toimus poolteist päeva intensiivset tantsutrenni. Kuna meil on lihtsalt nii super seltskond, siis oli väga tore! Laupäeva õhtul istusime niisama kogu seltskonnaga ja nautisime õhtut. Homme on ülevaatus ja usun, et saame päris hästi hakkama. Kolmapäeval on kooriga ka ülevaatus. Aa, see läks täitsa meelest kirjutada, et ma käisin ju neljapäeval lõpuks ometi oma esimeses lennutunnis :) Üli vinge oli! Isegi see, et mul üks kõrv reede lõunani lukus oli, ei morjendanud üldse. Väga-väga lahe! Teisipäevast algab jälle kool, uus semester. Seekord algab torni simulaatori õpe, et tuleb veel tublimaks hakata. Muidu on nii, et ma olen üliväsinud tegelikult, enne (umbes 3 paiku), kui laagrist jõudsin, siis viskasin suhteliselt kohe voodisse pikali ka ja magasin paar tundi, ja nüüd vist poen ka varsti teki alla ära ja magan homme kaua-kaua.

Aga praegu painab igatsus natuke ja meel on veidike kurb.

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers