Pärnus.

Jõudsingi siis omadega paar päeva tagasi Pärnu. Kavatsen siin olla ka veel paar päeva, ja siis arvatavasti neljapäeva lõuna ajal tahaks bussi peale minna ja koju (Tartusse) tagasi sõita. Siis saab poolteist nädalat veel puhata ja siis tuleb jälle loengutes käima hakata. Kui väga hommikuseid loenguid pole, siis vist pole väga hullugi, aga noh, eks näis, mis ained mul üldse see semester tulevad. See nädalavahetus vist tõotab päris rahulik tulla (hetkeseisuga vähemalt ;), sest hetkel nagu plaane pole, istun vist niisama Tartus. Ja mis ma järgmine nädal teen, sellest pole ka aimugi. Aga vähemalt veebruari esimene nädalavahetus on tegemist, siis saab üle pika-pika aja jälle Nõokatega kokku, mis on lihtsalt rohkem kui rõõmustav :D Ja noh rääkimata sellest, et siis saab jälle Rummaritega nalja teha :) See reede õhtu võiks ikka juba rutem tulla. Nii, mis siis veel. Seda ka, et ma olen ikka väga lootusetu juhtum, aga mis seal ikka, ise olen rahul :D Hetkel on päris rõõmus ja tore olla, mis siis, et kõik ei ole päris nii nagu mina loodaks, aga mis siis, äkki nii ongi parem ja kui ei ole, noh, siis on mul aega sellega tegeleda, et see oleks nii nagu mina loodan ;) Ja selles mõttes, et te ei saagi aru, ei ole mõtet üldse üritada :D Võib-olla Janeli aimab, aga Sina ära ka mõtle üle, sest aitab kui minagi seda teen :D Aa, ja muideks Janeli, teeme reedel midagi :D Ok, aitab vist küll nüüd :)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers