Mhm...

Mulle ei meeldi kortereid otsida. Mulle ei meeldi, et Tartu inimesed aru ei saa, et siin linnas otsivad enamasti kortereid vaesed üliõpilased, kes siiski ei taha allapoole-arvestust-tingimustes elada. Ma tahan ka ilusas ja koduses korteris elada, aga ma ei suuda ju selle eest mitmeid tuhandeid välja käia. Ebaaus. Tallinnas küll saab normaalse raha eest ilusa korteri.

Kui ma ennem veebruari algust kilkand ei ole oma uue korteriga, siis ma elan kuuse all.

Aitäh teile, ihned-rikkad Tartu korteriomanikud!

;)

2 Kommentaare:

aika 7. jaanuar 2010, kell 20:11  

a sa tule pärnumaale, me anname kõigi mugavustega sauna täitsa tasuta ;)
aga et nagu aru saan, siis uus aasta, uus algus ... ? :p

N2mmsatikas 7. jaanuar 2010, kell 21:21  

Kuule tuleb nii välja jah. A nagu nii oleks olnud vaja välja kolida vanast korterist, omanik tahab ise veebruarist tulla vist sinna elama. Aga otsime jah Janeliga kahe peale korterit, maru raskelt läheb ;D

Aga loodame ikka parimat :)

blog counter

About Me

Followers