Pisike kokkuvõte.

Olen nüüd juba poolteist nädalat tööl käinud ja kui aus olla, siis ega muud ei jõuagi teha. Vabad päevad on "sattunud" alati nädala sisse, seega kõik teised on tööl ja mul pole miskit teha, aga see eest nädalavahetused olen ikka ilusasti 8-19 tööl. Jama. Aga no mis sa teed, ega raha taevast alla saja ;) Täna ja homme on siis jälle vabad päevad. Hommikul kell 3.45 oli äratus, kuna oli vaja 4.30 bussile Tallinna jõuda. See käik sai siis selleks ette võetud, et kell 8.00 ilusasti Lennumeditsiini keskuses olla, sest läbida tuli meditsiinilised uuringud. Õnneks oli kõik korras ja võin vist ennast juba põhimõtteliselt lugeda Tartu Lennuakadeemia õpilaseks. Tallinnast sõitsin esimesel võimalusels kohe tagasi Tartusse (muideks tänud siin juures vennale, kes mul aitas ühest kohast teise saada :) ja seal pidin paar tundi ootama ja siis sain emaga koos koju. Jube hea on ikka üle pika aja kodus olla, kahju ainult et homme tuleb jälle ära minna. Feliks läks vist ka suurest õnnest segaseks: hakkas lihtsalt üksinda ülemisel korrusel mööda koridori edasi-tagasi jooksma, ja seda mitte ainult üks kord ;) Korteri otsingud kahjuks ikka veel kestavad, aga loodan sellele kiiret lõppu leida. Tahaks ikka juba sellist oma elamist, kus ei pea ennast külalisena tundma. Hmm, mis siis veel. Aa, seda et esimesed tutvused tulevaste kursa kaaslastega said juba tehtud täna Tallinnas, eriti palju sai suheldud ühe tüdrukuga, kes samuti Tartust ja asub õppima lennujuhtimist. Tore :) Ega rohkem vist ei oskagi öelda midagi. Aga kuna mul Tartus hetkel interneti võimalust pole (peale selle, kui ma väga vaikselt ja salaja kassaaparaadi kaudu internetis käin siis kui ostjaid pole), siis ei tea, millal endast jälle teada annan.

Toredat ja tegude rohket suve lõppu kõigile :)

3 Kommentaare:

aika 18. august 2008, kell 09:24  

hea meel su pärast, aga millal siis see ametlik kinnitus antakse, et oled nüüd kooli vastu võetud?

N2mmsatikas 20. august 2008, kell 15:30  

Olen siis kindlalt sees nüüd, pingereas olin esimene ja puha (A) ;D Ja esimesest septembrist siis kooli!

aika 21. august 2008, kell 08:08  

PALJU ÕNNE, kallis väike Nämmsatikas!!!!!! :)

blog counter

About Me

Followers