Paar sõna nädalavahetusest.

Kuna mul on praegu JÄLLE igav (Tarmo on koos Siimuga saunas), siis mis mul muud ikka teha kui blogi kirjutada. Eile tulin koolist varem ära, käisin Tartus poodides (saingi endale teksad ja korseti ja vöö ka veel :) ja siis bussi peale ja Räpinasse. Natuke pikutasin siin ja siis läksime Siimu juurde. Seal tegime väikest grilli (Kalle, Siim, mina ja Tarmo) ja siis läksime tuppa. Lõbus oli. Aga minule tuli igatahes mingi hetk uni peale ja suikusingi sinna diivani peale magama. Ja kui kunagi öösel ärkasin siis avastasin, et me olime Siimu ja Tarmoga seal kolmekesi :D Päris ebamugav ja kitsas oli, peaks mainima. Ma siis kolisin Siimu tuppa, Tarmo ja Siim aga jäidki sinna :D Hommikul oli äratus juba ennem poolt seitset, sest mõned mehed kavatsesid kalale minna. Läksime siis kõigepealt Tarmo juurde ja siis edasi Võõpsu, mina pidin Siimu autoga Räpina tagasi tulema ja siis kunagi neile jälle järgi minema. Mingi poole üheksast kuni kella üheni siis proovisingi magada (miskipärast ei tahtnud see õnnestuda) ja siis läksingi neile järgi jälle. Viisime Siimu koju ja ise läksime ka koju. Õhtu poole läksime jälle Siimule järgi, et ta siia tuua (saun ja värki). Ja noh, nüüd siis ongi nii, et mehed on saunas ja mul pole midagi teha. Nad vist tahavad veel poes ka käia, seega pean kainekas ka veel olema :D Homme lähen pärast lõunat bussiga koju. Ja siis jälle kooli. Poolteist nädalat veel. Naljakas, et gümnaasium saabki juba läbi. Kurat, kõht on päris tühi. Noh, ega siin midagi imestada ka pole, esimene ja viimane (pisike) söömine oli kella kahe ajal lõunal. Aga ma ise ei viitsi ka midagi otsima minna, ootan ära kuna Tarmo tuleb. Aga seda, et ma olen hullult rahul oma uute teksade ja vööga :D See oli kindlasti vajalik info teile ;) Ok, nüüd vist sai küll "paar sõna". Ma siis igavlen edasi.

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers