Mul on igav.

Mul on homme matemaatika proovieksam, aga no mitte ei viitsi õppida. Ausalt noh. Ja kui aus olla, siis ma tegelt ei oska ka midagi õppida. Kõik, mida vaatan, tundub selge olevat, kuigi homme läheb nagu nii kõik meelest ära. Nii et tegin järelduse, et ei ole üldse mõtet ennast vaevama hakatagi :D Päris geniaalne, mis?! Et siis selline lugu ongi. Ma ei teagi, mida rääkida, aga miskit just kui tahaks. Lugesin täna uut FHM-i ja seal leidus üks päris hea link ühele naljakale videole, levitan seda siis ka siin, sest see on tõesti naljakas! http://naljakaim.naer.labi.aegade.pilk.ee/ Võib-olla algul ei tundu väga põnev, aga mingi 2-st minutist saab ikka kõvasti naerda :D Nii, mis siis nüüd. See nädalavahetus vist kahjuks koju ei jõuagi, aga noh. Püüan hakkama saada ;) Tahaks see nädalavahetus midagi erilist teha. Ma küll ei tea, mis see miski oleks, aga tean et tahan :D Oh, kui egoistlik. Aga noh, shit happens ;) Kurat, see blogger jamab, näitab mingit errorit ja ütleb et autosave failed. Ei tea kas ma ei saagi seda postitust siis ära seivida... Noh, loodame parimat. Aga noh, eriti kahju vist ka poleks kuna ma nagu nii midagi erilist siin ei räägi. Reedel tuleb mul ajaloos ette kanda oma referaat Itaaliast. Suht jama, sest mulle ei meeldi üksi klassi ees esineda. Ja pealegi ei ole ma üldse kindel, et mul seal referaadis on kõik, mis seal olema peaks, ja pealegi, ma üldse ei saanud päris täpselt aru, mis selle Itaalia ajaloost oli nüüd tähtis ja mis mitte. Aga noh, siiski, loodame parimat :) Loodan et homne päev saab ruttu läbi, siis lähen Tartu. Teen vist mingid poetiirud. Oleks vaja miskit uut. Ja lõpupäev hakkab ka tegelikult lähenema. Aga kuna ma nagunii midagi erilist ei taha, siis ma arvan et see ostmine ei saa väga raske olema. Kurat, sellega tuli meelde, et peaks vist juuksuriaja ka ära panema, kurat seda teab, millal need põlvakad oma aegu panema hakkavad. Fakk, ma ei leidnud netist üles ka, et millal PÜG-l lõpuaktus on. Ma ei saa aru, kuidas ei ole sellist infot koduleheküljel üleval. Naljakas. Hmm, jah. Kell hakkab juba 10 saama. Äkki peaks telekat minema vaatama. See võib isegi päris hea mõte olla :D Ok, tsauki siis!

4 Kommentaare:

Kalle 9. aprill 2008, kell 23:19  

Edu sulle siis eksamiks! mate eksam pidi muideks see aasta lihtne tulema;)
aga mina küll tean mida erilist teha tahaks, grillida tahaks täiega kui ainult ilma oleks...

N2mmsatikas 10. aprill 2008, kell 10:20  

Noh, see ka ju eriline lihtsalt kodus istumise kõrval. Midagi sellist ma just mõtlengi. Ega ma ei tahagi mingit kõva pidu :D See pole enam eriline ;) Aga jah, proovieksam oligi VÄGA kerge kohe :D

Anonüümne 10. aprill 2008, kell 20:27  

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the DVD e CD, I hope you enjoy. The address is http://dvd-e-cd.blogspot.com. A hug.

Anonüümne 20. märts 2010, kell 21:26  

Jah, ilmselt nii see on

blog counter

About Me

Followers