Mhm :S

Kes kurat neid inimesi mõistab ... Mina küll mitte. Üks hetk on nad hoolivad, teine hetk tunduvad olevat jällegi ükskõiksed. Miks? Arrgghhh. Selline asi ajab närvi. Ja eriti ajab närvi kui ma ei saa inimest kuidagi kätte, mis siis, et mul pole isegi midagi väga pakilist öelda, aga lihtsalt, siuke asi ei meeldi mulle üldse! Oeh. Ja kõige vähem meeldib mulle homne biola töö, eriti just seepärast, et mitte mingit viitisimist pole õppida. Deem ... Vähemalt on homme reede. See nädal läks kuidagi kiiresti. Imelik. Homme lähen koju (Aika, Coger ja Kramp tulevad :D - vaene Feliks ;D) ja laupäeval Räpsu edasi. Kahju on tegelikult, et nii vähe kodus saan olla, pühapäeval on ju isadepäev ka :( Aga jah, kahju oleks ka kallist inimest nii pikka aega lahus olla. Kurat need nädalavahetused nii lühikesed peavad olema! Siuke värk siis. Aga jätkuvalt, ma ei mõista ... Miks sa oled ükskõikne minu ja meie suhtes? :(

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers