Kirjutaks midagi asjalikku ...

Aga ei oska ;) Füüsikat peaks õppima, ennem tegin spikrit, aga mul on osa materjalist puudu ja Merlet ka pole, et talt vihikut laenata. Saime täna oma võimekuse testide tulemused teada. Minu keskmine oli kõrgem kui Tartu Ülikooli esmakursuslaste keskmine :D (H) Päris uhkeks teeb. Ok, ma tean, et ega selline test ikka väga palju tegelikult ei ütle, aga noh, natuke ju ikka ;) Nii et ma olen keskmisest suhteliselt palju võimekam noor :) Et siis nii. Homme lähen Tartusse, poodidesse :D Vaatan, ostaks endale miskit! Pole seda enam ammu teinud, ja tegelikult on mul näiteks uut vööd vaja, JÄLLE!! No mina ei saa aru, kuidas nende vööde pandlad nii nõrgad on et pidevalt katki lähevad siis kui ma püüan vööd hästi kõvasti kinni panna :D Alates üleeelmisest suvest on mul katki läinud juba vähemalt 5 vööd (ma rohkem ei mäleta vähemalt :P). Normaalne ju! Aga ma ostsin täna endale mandariine, mmmmm ;) Oh kurat, täna ei näinudki Kodus ja Võõrsilit. Deem. Aga noh, ma ei viitsi enam midagi asjalikku kirjutada ;)

Nägemist!

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers