Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard

I'm not a perfect person, there's many things I wish I didn't do, but I continue learning..

Ja niimoodi vaikselt see uus tuligi. Ma tean, et öeldakse, et see, et aastal number vahetus, ei tähenda, et mingid imed toimuma hakkaksid, mis su elu paremaks muudavad, et selleks sa peaksid ennast ikka ise muutma. Aga olgu see siis tobe kujutelm või misiganes, aga ma usun, et ka sellisena nagu ma täpselt praegu olen, olen ma õnne ära teeninud, nii et ma ikka veel ootan :)




Ja kuigi ma nii tihti ütlen, et kõik on hästi ja tore ja ma olen rahul, siis on see pealispinna naeratus :)

2 Kommentaare:

Coger 9. jaanuar 2015, kell 12:49  

Ära muretse, küll leiab see õige polt ükskord tee ka sinu ukse taha:)

N2mmsatikas 15. august 2015, kell 22:59  

ja leidiski ;)

blog counter

About Me

Followers