Oleks päris tore, kui inimesed ei mõtleks välja lolle vabandusi, vaid ütleksid välja mis nad mõtlevad, isegi kui mulle need mõtted ei meeldi, parem ikka kui mingi idiootne keerutamine. Grow a pair!


3 Kommentaare:

aika 12. november 2014, kell 18:56  

mul tui meelde aeg enne minu praegust aega, mille kohta Sinu kirjapandu nii täpselt käis... aga usu, armas Nämmsatikas - tegelikult on elu ilus! isegi kui hetkel (või väga mitmel hetkel) tundub, et ei ole :)

aika 12. november 2014, kell 19:01  

ehh, kommentaar oli mõeldud siiski järgmise/eelmise (sõltub, kummalt poolt vaadata) postituse juurde

N2mmsatikas 14. november 2014, kell 18:23  

Ega ma polegi mingis mustas masenduses :D Ja ma oskan juba mõnda aega asju päris vabalt võtta ja tean, et elu on ilus ja puid on metsas veel ;) Lihtsalt vahel kuulad mõne laulu sõnu ja mõtled, et no kaua võib :)

blog counter

About Me

Followers