Siuke omas-mullis hetk on. Ega noh, ma olen pmst ju olnud ka täna terve päeva üksi, hommikul sain korraks linnas emaga kokku (ta läks mingile tantsuseminarile vms) ja siis ülejäänud päeva olengi vaikselt omaette olnud. Mingi hetk pärastlõunal magasin ka päris pikalt, sest eile sai kuskil poole 3st magama ja üleeile jäid ka mõned vajalikud unetunnid puudu. Aga samas oli tore. Eile nt käisime Angela ja Kadriga niisama väljas istumas ja nii tore oli nende tüdrukutega ikka! Igasugused naljad, mille pärast enamus inimesi kindlasti väga imelikult meie peale vaataks, meile tundusid need ülinaljakad :D Ja üldse sai terve õhtu lihtsalt naerda. Ja see, et ma pool õhtut lihtsalt lonkasin ja jalg mega valus oli, sellest polnud midagi, sest selle varjutas ära see kui lõbus mul oli :) Aga tegelt on nüüd jälle nii, et nädalavahetusel jäi puhkamata, mis tähendab seda, et terve järgmise nädala jään ma raudselt peaaegu magama loengutes :D Vahepeal tekib mõte, et äkki ma olen natuke liiga hoogu läinud, et peaks natuke tagasi tõmbama oma lollustega, aga samas, mis seal ikka ..

Eelmisel nädalal hakkasin laulmas ka käima, Nõo Vilistlaskooris, ja ma usun et see oli ikka päris hea otsus, mis siis, et see tähendab seda, et mul esmaspäeviti enam peaaegu üldse vaba aega ei hakka jääma. See on ka tore, et meil on NII PALJU uusi tantsijaid Torbikutes. Viimati oli meid lausa 11 täispaari ja neljapäeval ilmusid veel 2 neidu, kes sooviksid meie ridades tantsida. Et lihtsalt super!

Aga aitab küll vist selleks korraks. Vaatab, elab järmise nädala üle, äkki siis on jälle millestki kirjutada ;)

0 Kommentaare:

blog counter

About Me

Followers