Lühike kokkuvõte.

Olen nüüd natuke Eesti peal ringi sõitnud. Algas see esialgu eelmine neljapäev, kui sõitsin hommikul Tallinna, et alustada Tallinna Lennujaama tutvumispraktikaga. Tallinnas olime siis poole kursusega (teine pool oli kaks päeva varem juba ära käinud) ja kaks päeva. Ööseks majutati meid Balti jaama juurde hotelli. Neljapäeval olid loengud erinevate lennujaama tegelaste poolt ja reedel saime ka pika ekskursiooni lennujaama aladel, nii terminalis kui ka perroonil. Siis oli kaks päeva puhkust ja esmaspäeva hommikul sõitis juba terve kursus koos Tartust Pärnusse. Pärnus oli suhteliselt lühike peatus lennujaamas ja siis sõitsime edasi sadamasse ja sealt praamiga Saaremaale. Seal nägime ära Kuressaare lennujaama, väiksed peatused tegime ka Kaali kraatri juures ja tuulikute juures ja siis sõitsime õhtuks Hiiumaale, kus oli ka esimene ööbimispaik Kärdla lähedal kämpingutes. Hommikul käisime tutvumas Kärdla lennujaamaga ja seejärel sõitsime praamiga mandrile, kus käisime Ämari lennujaamas. Õhtuks jõudsime jällegi Tallinna. Järgmine hommik algas AS Lennuliiklusteeninduse tegevuste uurimisega ja seejärel käisime jällegi Tallinna Lennujaama territooriumil, sel korral tutvusime AME'ga ja Estonian Air'ga ja eile siis lõpuks jõudsime õhtuks koju tagasi. Kogu selle tutvumispraktika juures oli kõige põnevam AME (Air Maintenance Estonia)külastamine, siis saime ikka lennukis käia ja üldse kõigega lähedalt tutvuda ja katsuda :D Sealt sain mõned pildid ka.

Aga kuigi nüüd on kooliga selleks korraks lõpp, siis täitsa rahulikult lebotada ikka ei saa. Täna õhtul on Elvas tantsude harjutamine pühapäevaseks esinemiseks. Peale seda on juuni lõpuni rahulik, aga juulis läheb jälle päris paar päeva esinemisteks. Jaanipäeva plaane veel ei ole, aga loodan, et tuleb midagi toredat. Juuni lõpus tahaks millalgi Pärnu kanti jõuda, kui kõik hästi läheb. Siis kui esmaspäeval Pärnust läbi sõitsime, siis tekkis nii kange soov ruttu-ruttu siia tagasi tulla. See linn kuidagi kohe tõmbab mind :D Nii et jah, kui kõigile sobib, siis äkki juuni lõpus lähen naudin natuke Pärnut.

Selleks korraks siis kõik :)

4 Kommentaare:

aika 18. juuni 2010, kell 10:22

Pärnu tulek sobib - kõigile :D

N2mmsatikas 18. juuni 2010, kell 15:25

Siis on hästi. Mõtlesin muidu, et äkki te millalgi kuskil sõidus, aga kui saab tulla, siis äkki peale Kris'i sünnipäeva siis tulengi paariks päevaks :)

aika 18. juuni 2010, kell 20:32

me saame su ju krisi jubileumilt kohe kaasa võtta ;)